Forum polis känns liite torftigt Freddy,höj ribban lite på resonemangs nivån.Det epitetet har ingen lagt på mig hitills.
Det här kan ju bli en intressant tråd att återkomma/referera till om ämnet blir aktuellt igen då det tillkommer nya medlemmar hela tiden.
Micael
Hmmm.. Jag tycker INTE nya medlemmar ska se den här tråden,
jag tycker häller dom ska läsa den här:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=6.0
Jag har inte kallat dig forum polis, Mike. Men märkligt nog så tok du det illa upp..
Och du, det är just forum poliser vi INTE vil ha 
Du får ursäkta mig för att jag inte har lika hög resonemangsnivå som dig.. Jag har inte varit på KR lika länge som du, vettu..
Det är lugnt Freddy,jag har högt i tak,är lite stressad av andra(fysiska)orsaker och tog åt mig lite.Man vill ju liksom hålla lite ordning här på forumet

avsett som skämt det sista.
Såna här trådar brukar komma och gå i skiftande ämnen..Tar ibland onödigt fokus från det som är viktigt - låtarna..Antar att du klippte in en sån länk till en låt,gissar det utan att ha kollat

Allt lugnt från mitt håll Freddy.
Intressanta tankegångar dock i denna tråd på slutet så jag utvecklar dom lite utan att referera till något specifikt - mera allmänt liksom.
#################################
Skall vi fortsätta kommentera,öka intensiteten/närvaron på demosidorna?
Är det bra som det är?
Tycker alla att det funkar?
Någon som är missnöjd med för få kommentarer?
Demosidorna sett ur ett perspektiv som gagnar alla användare,förslag till lösningar etc..
Vad betydet demosidorna för respektive användare?
Skall vi lägga ned hela kommentars resonemanget och bara slå varandra i ryggen?
Skräck scenaroit för mig som gillar sidorna:Det hela slutar med att vi är tio som kommenterar,50 som postar och njuter/förfäras av våra kommentarer.Efter en månad så är kommenterarna bara åtta..Postarna fortfarande 50..en månad till..kommenterarna 6..postarna 50..
Sen kommer dagen då KR blev ett mini Myspace,och då mina vänner packar jag ihop.
Fram till dess kommer jag att slåss med näbbar och klor för att pränta in i samtligas samvete:
Det tar fem minuter att lyssna och kommentera en låt.Om vi alla gör det tre-fyra gånger i veckan - så kommer KR att fortsätta att vara det effektivaste forumet gällande låtkritik och utveckling av låtarna.
Det är ingen specifik person som behöver känna sig träffad av mitt resonemang.Kom med lite förslag istället på hur vi får lite fart på det.
Tycker det kan vara dags för det då det segat lite på demosidorna på sistone.
Mike