Forum > Demolåtar
Wernborg - Kärlekens tåg - version 2
SYNTH:
Riktig skön låt att lyssna på som sagt kärlek är inte lätt! ;) :D
Emulator:
jaha.
här sitter man som en annan idiot och bara gapar. är det verkligen du?
skitbra. BRA SÅNG.
sen ogillar jag lite sån här musik ibland, men det hör inte hit :D
Wernborg:
Många kommentarer. Jätteroligt.
Equality:
Pubvältare ja. Har som sagt aldrig spelat in denna, men väl kört den ute på just pubar massor av gånger. Då med en engelsk text med titeln Don't go. Vi körde rätt ofta på ett och samma ställe där nån gång kring 1992 och det fanns faktiskt folk som ropade efter den låten då vi spelade och en del sjöng till och med med i texten. Det var kul, så den funkar ute. Jag gillar alla som gillar när jag sjunger. :D
Tsmalmbe:
Lopsidig antar jag betyder att mixen har slagsida. Det får fixas. Tamburinen är förfärlig tycker jag. Antingen så får den skruvas till eller så spelar jag in en riktig.
cykeln:
Tack så mycket för kommentar. Mandolin är kul, men inte på en Levin skolmandolin från 40-talet. Man blir rätt mör i fingrarna av den :D
SYNTH:
Kul. Tack så mycket.
Emulator:
Kul att kunna överraska till och med dej. Tur att du inte ogillade den här typen av musik just den här gången då. ;)
stajo:
Första forumlåten som jag lyssnar på i dessa nya lurar, är nöjd med dem verkligen. Jag är nöjd med låten också ;).
Du har ju väldigt lik röst som han pwayne i forum.studio.
Sången är nog aningens vass fast inte som det stör, i några andra hörlurar som jag lånade hem hade det varit för mycket ss tror jag fast på gränsen.
Tycker det är en mkt fin sång som hade funkat väldigt bra med bara gitarr vid en lägereld och det är ett bra betyg på melodi och text.
Den funkar dock bra så här också.
Gott
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida