Kontrollrummet

Ny funktion: LÄNKAR

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tsmalmbe

Tid för en ny funktion igen. I menyn finns nu ett tillägg som heter Länkar. Det är meningen att bli en länklista. Istället för att ha länkarna liggande i en massa trådar hit och dit, där ingen hittar dom om en månad, lägger vi alla länkar centralt. Bra? Visst.

Kategorierna är viktiga, så ni får gärna tycka till om olika kategorier så lägger vi till av dem.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Florian le Sage

  • Gäst

Utloggad Pwayne

  • Cloud surfer
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 255
  • En smal person med små pupiller
    • Visa profil

Utloggad Neko

  • Beatmaker
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
  • Jag hatar myspace
    • Visa profil
Underbar funktion!
Mixar och spelar in eget och andras material. Gör även gärna house-remixar.


tordA

  • Gäst
 :lol:
jag trodde det var för att avhjälpa surfberoende...
inte tvärt om  :P


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Här kommer lite kommentarer, och eftersom jag inte vet hur mycket som lätt kan modifieras så kan ju förmodligen en del av det jag säger bara ignoreras, men iallafall...

Funktionen känns lite rörigt uppbyggd, när man går in i den nu ser det ut som det finns 3 länkar, då det bara är länkarna direkt under kategorin som räknas. Alla subkategorier borde räknas med också.

Efterlyser en varierande bakgrundsfärg för de olika länkarna, så det blir tydligare att se vad som tillhör vad. Eller en liten linje som avgränsning. De långa beskrivningarna och att rating och date bryter sina rader gör att det blir lite rörigt annars.

Är datumet nödvändig information?
blargh


Utloggad tsmalmbe

Funktionen känns lite rörigt uppbyggd, när man går in i den nu ser det ut som det finns 3 länkar, då det bara är länkarna direkt under kategorin som räknas. Alla subkategorier borde räknas med också.

Det här har jag stört mig på också. Samt att navigerings-pathen inte uppdateras på ett propert sätt. Jag skall kolla upp det här.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.