Först måste jag få be att få tacka er alla för att ni ger engagerade kommentarer till några utspridda noter från veckan innan jag vaknade

HAHA! Men nu börjar det likna nåt..
Har wernborg rätt? NEj. Wernborg är Gud med sin "lyra" men i detta fall har han fel. Tubular bells är för dumbommar

Slänger snart upp nästa verre. (Kan bli en paus eftersoom musikdatorn öh inte är bärbar när jag tar flyget hem)
Men jag skall banne mig färdigställa huvudstrukturen till detta stycke innan jag går packar datorn som jag skriver detta på. Typ imorgon.

Tack igen! (namnbyte)
ynot dynamiken här är spännande och griper tag i mig öh. Jäpp håller med! WErnborg har fel ja
Equality ja, syntigt som du säger, BYTTE TILL FLÖJT...... Om jag någonsin vill gå ner så bytar jag helt enkelt till klarinett! Eller basun (underskattat instrument) eller nåt horn elller så
Wernborg Ingen gillar klarinetter som spelar för högt det är sant ja. Bytt till flöjt. Piano? NEJ! Mike oldfield? Blääääääääh

Inte så att jag ogillar de som gillar hans musik, men jag tycker det är skit faktiskt. Dock! Excorsisten-slagdängan är ju rätt så cool , hehe
TUr det.
N ågon annan som vilar på att delge en vettig kommentar?

« Senast ändrad: 19.11.2007, 06:54:26 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882