TAckar tackar obugar o båkkar!
EQ:Kul att arret gillas, antalet spökslag e tillsvidare oräknat, men kan väl kolla uppdet, intressant observation iofs. Ska kolla om det finns utrymme att "ta tillbaka" intropianot på nåt passligt ställe.
Emu:Ja se trummor ja, i ärlighetens namn så är jag överraskad av mottagandet av mina truminsatser, det är ju bara frågan om att pyssla lite med bitarna i trumspårets midi-editor. Det kan ju alla, gäller ju förstås att få dom rätt och det kan ibland ta lite tid. Otajtheten vid 2:48 snyggt noterat av dina öron, skall kolla vilkendera som får sparken denna gång, gitarristen eller trummisen!

Och icke dum idé detdär med cello med zero komp, skall testa på det!
Dividend:Ha haa, just det, varför ta risken att åsamka sig brännskador när det finns lättare sätt!

Och jo, det kommer nog att uppenbara sig några låter till innan julbuuben anländer. Men måste ju jobba med dessa halvfärdiga först. Men visst tusan e de snyggt med CD skivor trots allt, dom kan man ju ha synliga i bokhyllan, gammalmodigt kanske..... I am!
Tony:Kul att det gillas, skall ju skruvas på denna en hel del enligt både dina och andras goda råd!

Analog synt, jovisst har jag en sån, utlånad sen många år dock, en JUNO 60, god grej från gamla tider.
HAr ju glömt allt med synthar, när gitarrerna steg in i mitt liv, bör väl tänka om här I guess.
Jo vännen, dina öron måste nog vara deltidsinvalidiserade om de icke uppfattar det falska, men det ska tas om i varje fall, så beställ inte tid till öronkliniken ännu!

Tackar grabbar för lyssning och snygg feedback!

h. johan