Många kommentarer,nice!
Cykeln:Mest så är det trum maskinen som sabbar tycker jag.Liret är väl ok,mixen inte riktigt hundra..Allt ligger nog kraftigt centrerat.Testat denna offentligt massor av ggr i nuvarande tappning,det gick hem - dock utan trummor..Oftast med bara guror å sång..Låten har en viss betydelse för mig,så vi kanske spelar in den igen..Möjligen så kastar jag in några Hammond linjer..
Johan:Jo denna är testad offentligt ett antal ggr..Jag skrev låten som en visa runt 1988 med ett helt annat komp.Josse fick för sig att vi skulle göra en blues/rock röjare av den et par år senare - och så blev det,jag är ju inte så svår att övertala..

Tyvärr så har jag inga filer till denna,det blir till att spela om alltihop om vi bestämmer oss för det..
Steffo:Jo liret är nog ok..Trummaskinen är en gammal Yamaha från tidigt 90-tal..Inte analog

Kanske skulle det hända lite mer i arret,hammond linjer,stick etc..några av funderingarna som jag burit på..Men den funkar offentligt i denna tappning.Givetvis med "rätt" publik då..100 pers på fyllan

Göran:Japp där satt den! Funderat länge på hur jag skall göra med denna..Tror mig ha en plan nu..
DG:Jo det är väl inget av mina/våra mästerverk detta.Kanske funkar den bättre live,än att försöka göra en studio produkt av det hela..Nåväl,du har bra synpunkter som jag tar med mig.Utifall att vi lirar in detta igen..Det fanns inte så mycket möjligheter till extra vaganser när detta spelades in med enkla medel,men nu finns det.
Stort tack till er alla för bra feedback,jag skall ta ett snack med boysen - så får vi se vad vi kommer fram till..Live låt,eller studio produkt - det är frågan..
Mvh
Micael