Kontrollrummet

djonas - Riffi Biffi

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Tjena allihop!
Det var ett tag sen jag var här sist. Har varit mkt BebisBusy på sistone. :)
Slänger upp en liten rökare som jag gjort för länge sen men som blev klar först nu.
All kritik välkommen!
Mvh / djonas
« Senast ändrad: 19.02.2016, 14:00:29 by djonas »
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad Markus Broberg

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 001
  • Kommenterar bara på det som jag gillar.
    • Visa profil
    • Mörka Skogen
Haha:=) Fett, me like. Dubbepellar and shit. Skitbra:=) Måste lyssna en gång till:...EDIT: Psykpianot är fint också. Tajt. EDIT IGEN: Jäklar vad jag gillar gurorna också:=)
MvH Markus
« Senast ändrad: 12.11.2007, 23:52:48 by Markus Broberg »
Mina mixkunskaper är begränsade: Kommenterar bara på det jag gillar.

Jag lyssnar däremot på nästan allt:)


Utloggad perrra

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 136
    • Visa profil
    • http://www.cmmusic.se/
ha ha .. fy fan ..

som vanligt... har du dubbat guran i början på rätt sätt ??? isåfall är den typ löjligt tight :D

Du är som vanligt helt otrolig...  sicko.
Det finns ju som jag alltid skriver en anledning till att ag ber dig lägga guror på mina låtar :D:D:D:D

braaaaaaa
CM Music
Songwriter / Producer

http://www.ginza.se/musik/dansband/280240/
http://www.cmmusic.se


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Riffi Biffi..
Ja vad skriver man nu? Jag har som paroll att lyssnar jag så skriver jag nåt vettigt..Hittar iget att såga så det får bli ovationer av stora mått.Lite hektisk baskagge.. :D

Forumets okrönte gura kung,detta var grymt lirat!

Mvh
Micael


Utloggad Larsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 169
    • Visa profil
    • Larsson´s Musik
lixom alla dängor jag hört från dig är även detta ett hantverk av rang..
skit snyggt jobbat :)

solo gitarr ljudet du har äger..nu känner jag mig inte nöjd medmin pevey bandit längre! :D

/Larsson
http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=122284


Burnin Sven

  • Gäst
Fan där la spelaren precis när man ska börja skriva lovorden hmm det måste vi läs forumet fixa nu fick jag ju inte lyssna under tiden som jag skriver. Ja ok skitsamma jag behövde inte höra många sekunder för att fatta läget det här är bra, tack för att man får lyssna gratis skulle faktiskt utan tvekan köpt skivan.
Göran


Utloggad MrPhil

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 350
    • Visa profil
Tjena allihop!
Det var ett tag sen jag var här sist. Har varit mkt BebisBusy på sistone. :)
Slänger upp en liten rökare som jag gjort för länge sen men som blev klar först nu.
All kritik välkommen!
Mvh / djonas
:P
Asabra!
Gillar introt att du kör med lite renare ljud - öht låter gitarrerna skitbra nu!
Uppgången vid 1:40 är skitbra. Får lite känsla av Steve Morse i denna låten ^_^
Denna hamnar i mp3-spelaren!  B)


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
lyssnar ju alldeles för sällan på metal men tycker mig uppfatta att du skaffat dig ett TradeMark i din genre...med otroligt njutbart gitarrspel och där allt vävs ihop med dina synthmattor och så som alltid en outstanding trumprogramering....schyssta tersuppgångar  :unsure: (låter det som) som återkommer ett par gånger....har aldrig haft elgitarrsambitioner vilket känns jä-ligt bra när man lyssnar till dina låtar annars hade jag nog sålt elgurkan för länge sedan...som vanligt väldans bra...

Allt gott /  karl
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Snyggt att ha dig tillbaka Djonas!
Mer proffsigt än detta kan det ju inte bli, bara sitter å lyssnar o njuter, vilket sjutusans arr o lir, blir ju lite avis, så här långt kommer jag aldrig...
Som vanligt ingenting att såga på, utom kanske en sångstrof, kunde krona detta verk. Funkar ju som instrumental alldeled FRUKTANSVÄRT SUPERSNYGGT! :)

That´s all, fortsätter med att lyssna några gånger till! :)



h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Haha:=) Fett, me like. Dubbepellar and shit. Skitbra:=) Måste lyssna en gång till:...EDIT: Psykpianot är fint också. Tajt. EDIT IGEN: Jäklar vad jag gillar gurorna också:=)
MvH Markus
Hej Markus!
Tack så mkt för kritiken. Kul att du gillar. :)
Rock on!!
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
ha ha .. fy fan ..

som vanligt... har du dubbat guran i början på rätt sätt ??? isåfall är den typ löjligt tight :D

Du är som vanligt helt otrolig...  sicko.
Det finns ju som jag alltid skriver en anledning till att ag ber dig lägga guror på mina låtar :D:D:D:D

braaaaaaa
Tack Perrra!
Yes guran i början är dubbad på helt korrekt sätt. :D
Nu blir det rockballadsolo. ;)
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Riffi Biffi..
Ja vad skriver man nu? Jag har som paroll att lyssnar jag så skriver jag nåt vettigt..Hittar iget att såga så det får bli ovationer av stora mått.Lite hektisk baskagge.. :D

Forumets okrönte gura kung,detta var grymt lirat!

Mvh
Micael
Haha ja jag tyckte det var en passande titel.  :rolleyes:
Tack för de fina orden!!
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Fan där la spelaren precis när man ska börja skriva lovorden hmm det måste vi läs forumet fixa nu fick jag ju inte lyssna under tiden som jag skriver. Ja ok skitsamma jag behövde inte höra många sekunder för att fatta läget det här är bra, tack för att man får lyssna gratis skulle faktiskt utan tvekan köpt skivan.
Göran
Haha man kanske ska börja ta betalt för skiten man lägger upp.  B)
Nä skämt å sido jag kommer nog aldrig ta betalt utan ser det som en ren bonus om nån skulle vilja pröjsa för musiken på eget bevåg. =)
Gött att du gillar Burnin Sven!
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Asabra!
Gillar introt att du kör med lite renare ljud - öht låter gitarrerna skitbra nu!
Uppgången vid 1:40 är skitbra. Får lite känsla av Steve Morse i denna låten ^_^
Denna hamnar i mp3-spelaren!  B)
Hej Philip!
Det var inte igår. Vi får ta och msn:a lite nån dag. Hoppas allt är väl annars.
Roligt att du gillar låten!
Ha det gött!
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad Umemagnus

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 88
  • Jodåsåattäää.. de, de, de....
    • Visa profil
    • Min Hemsida
DANG!!! .... kammar fram håret och försöker få ordning på livet igen ;)

I vanlig ordning; Tokbra!


DåligtGehör

  • Gäst
De första 30-32 sekunderna är bäst. Eller ja, det är då jag kan känna mest kraft och definition. Sedan blir ljudbilden mest för svår och mättad för min lyssning som inte är så bra. Odämpad och i ett hörn. Dock har jag hört många plattor i samma position och kan ändå påsta att ljudbilden är lite svår och mättad och tappar därmed kraft (hos mig) hur mycket som än spelas.

Tycker att det är onödigt att trummorna jobbar med alla dessa dubbelbaskaggevirvlar. Är det en smakfråga eller, eller... men jag tycker man tappar mer än vad man vinner då det blir en jäkla massa saker som händer men själva groovet på något sätt går förlorat. Men det är nog så att jag helt enkelt inte gillar det maskinella i dessa bk.-virvlar. De skymmer låten för mig men jag antar att för vissa andra så blir det tvärtom en underbar krydda.

Introt och de lugna partierna samt solot blir behållningen.

Annars så kan man väl säga att du spelar rätt bra gitarr. Aningen bättre än mig   ;)



Utloggad berra_-

  • Lovande
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 385
  • My name is Manny Calavera!
    • Visa profil
Bra låt, bra arr. Grymt spelat ! ^_^
Hälsa sa Hellsa


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Ekvilibri.. ekvilibra .. ekvilitjo ... äh.. helt enkelt är det onödigt bra spelat
Lite klassiska drag och oväntade vändningar i kompositionen
Kan inte mycket om hårdrock, men är det drag av Yngvie M?
Bra ljud, bra arr, justa trummor
Färdig produktion
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad SteveHarris

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 294
    • Visa profil
Låter jävligt bra, Growl sång skulle passa perfekt på dehär  och efter : 1.41 igen en normal sång.
Får en liten Dream Theater feeling när jag hör denhär.
Till mp3-spelaren skall denhär genast.


H.Tommy


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
lyssnar ju alldeles för sällan på metal men tycker mig uppfatta att du skaffat dig ett TradeMark i din genre...med otroligt njutbart gitarrspel och där allt vävs ihop med dina synthmattor och så som alltid en outstanding trumprogramering....schyssta tersuppgångar  :unsure: (låter det som) som återkommer ett par gånger....har aldrig haft elgitarrsambitioner vilket känns jä-ligt bra när man lyssnar till dina låtar annars hade jag nog sålt elgurkan för länge sedan...som vanligt väldans bra...

Allt gott /  karl
Tack karl!
Roligt att du uppskattar låten. :)
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Snyggt att ha dig tillbaka Djonas!
Mer proffsigt än detta kan det ju inte bli, bara sitter å lyssnar o njuter, vilket sjutusans arr o lir, blir ju lite avis, så här långt kommer jag aldrig...
Som vanligt ingenting att såga på, utom kanske en sångstrof, kunde krona detta verk. Funkar ju som instrumental alldeled FRUKTANSVÄRT SUPERSNYGGT! :)

That´s all, fortsätter med att lyssna några gånger till! :)



h.  johan
Tack mahan!
Ja det känns nästan som en come back...måste börja hänga här mer igen.  B)
Tack för fin kritik!
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
DANG!!! .... kammar fram håret och försöker få ordning på livet igen ;)

I vanlig ordning; Tokbra!
Haha tack Umemagnus...på tal om kalufs...jag måste klippa mig och det bums...jobb har jag dock redan men ändå. :)
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
De första 30-32 sekunderna är bäst. Eller ja, det är då jag kan känna mest kraft och definition. Sedan blir ljudbilden mest för svår och mättad för min lyssning som inte är så bra. Odämpad och i ett hörn. Dock har jag hört många plattor i samma position och kan ändå påsta att ljudbilden är lite svår och mättad och tappar därmed kraft (hos mig) hur mycket som än spelas.

Tycker att det är onödigt att trummorna jobbar med alla dessa dubbelbaskaggevirvlar. Är det en smakfråga eller, eller... men jag tycker man tappar mer än vad man vinner då det blir en jäkla massa saker som händer men själva groovet på något sätt går förlorat. Men det är nog så att jag helt enkelt inte gillar det maskinella i dessa bk.-virvlar. De skymmer låten för mig men jag antar att för vissa andra så blir det tvärtom en underbar krydda.

Introt och de lugna partierna samt solot blir behållningen.

Annars så kan man väl säga att du spelar rätt bra gitarr. Aningen bättre än mig   ;)


Tack för kritik DåligtGehör!
Det är som du säger en fråga om smak när det gäller trummorna. Jag föredrar både och, både ösiga tokintensiva låtar men och avskalade softa låtar...ur trumperspektivet då alltså...just i det här fallet blev det intensivt...ville ha en rökare. :)
Kul att du gillar solot för det tyckte jag själv att jag fick till rätt hyfsat. :)
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad dede

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 240
    • Visa profil
    • 80-talsinspelningar
Hej,
Hoppas verkligen att du njuter av livet som pappa. Kul att du slänger upp lite tidigare låtar så länge! :) Vi väntar gärna på ditt mästerverk. Ta vara på tiden och idga högläsning så ska du bli varse vem som lusat av dig alla dina gitarrer om 15 år! :lol:
Max 300; tecken återstår


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Bra låt, bra arr. Grymt spelat ! ^_^
Tack berra_!! :D
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Tackar för denna. Kändes inte långtråkig en enda gång trots instrumentalt. Kändes som det Dream Theater som jag en gång blev kär i.

Otroligt skickligt.
blargh


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Värsta avslappningsmusiken så här på söndagsförmidaggen  :D. Alltid kul att lyssna på dina alster där noggrannhet och virtuositet är signum. Kan inte säga att jag berörs direkt och väntar på de lugnare mer melodiösa takter du brukar ha med och så även denna gång. Partiet mellan 02:20-43 är väldigt vackert och kanske förstärks detta genom att avsnitten innan och efter är så infernaliskt kulspruteaktiga. Också kul att lyssna på hur du varierar taktmässigt, e-vis baktakten 03:57-04:19. Ja så där kan man hålla på att analysera... Mixen och ljudkvaliteten är super.
Tufft, välsmort maskineri där Al Di Meola älskaren får sitt men för balansen skulle jag vilja ha ett mycket längre parti liknande 02:20-43. Dina fyrverkeripjäser skymmer himlen för mycket. :)
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
förundrande bra lirat kan bli lite sterilt i denna genere men du fixar att hålla det på rätt sida.
gillar de indiska kompositionerna mer. Men detta är ju hur kompetent som helst.. bara bas trumme fingrets som kanske sluntigt lite...
tony
att leva är att dö


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Fasen, detta är jäkligt bra (av det jag hört) av dig kanske det bästa .....  :rolleyes:

Fasen, vad innovativ du är här och var. (Allvarligt första 5 sek trodde jag det var standardmetal). Har inte tid nu och skriva en recension på stört, men denna läggs på mp3-spelaren.

Bra låt!^2

/Per
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Ja du knäcker ju AC/DC där i introt för sjutton! Du är grym! :D

Tar med mig energi och inspiration efter någral lyssningar. Instämmer med DG att introt är vassast innan det blir lite tjockt med instrumenten. Jobba på! :)


Utloggad tsmalmbe

Sång, höga körer och långa utdragna vokaler!

(och nytt namn på låten)
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Ekvilibri.. ekvilibra .. ekvilitjo ... äh.. helt enkelt är det onödigt bra spelat
Lite klassiska drag och oväntade vändningar i kompositionen
Kan inte mycket om hårdrock, men är det drag av Yngvie M?
Bra ljud, bra arr, justa trummor
Färdig produktion

Haha onödigt bra spelat...den var ny. :D
Yngwie M...hmm det får väl gå för den här gången dårå. ;)
Kul att du lyssnade om kommenterade. :)
Mvh/djonas

Låter jävligt bra, Growl sång skulle passa perfekt på dehär  och efter : 1.41 igen en normal sång.
Får en liten Dream Theater feeling när jag hör denhär.
Till mp3-spelaren skall denhär genast.


H.Tommy
Tack så mycket!
DT är en stor inspirationskälla så jag tar det som en komplimang. :)
Mvh / djonas

Hej,
Hoppas verkligen att du njuter av livet som pappa. Kul att du slänger upp lite tidigare låtar så länge! :) Vi väntar gärna på ditt mästerverk. Ta vara på tiden och idga högläsning så ska du bli varse vem som lusat av dig alla dina gitarrer om 15 år! :lol:
Tack Dede!
Yes jag njuter verkligen med att vara pappa. Det är stort! :)
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


freddy

  • Gäst
Bra lirat och kul att lyssna på. Musiken blir aldrig tråkig. Vill gärna höra mer av din alster!


Utloggad Kornstad

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 965
  • Fortes fortuna adiuvat
    • Visa profil
  • Soundcloud: user-954108238
Var faktiskt mer sugen på biff än curry idag så detta var perfekt!  Lagom kryddat med lite sting på utsidan och riktigt mört och saftigt i mitten. Enda jag inte riktigt kan förlika mig med är virveln, som jag tycker sticker ut lite. Den är lite för snäll och ren mot öset som är i resten av mixen, vilket får den att kännas lite utanför.

Men...vad gör det i det stora hela? Så ruskigt grymt lirat och så skön låt!!
Me, Myself & I


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Tackar för denna. Kändes inte långtråkig en enda gång trots instrumentalt. Kändes som det Dream Theater som jag en gång blev kär i.

Otroligt skickligt.
Tack Fidden!
Gött att det funkar instrumentalt och ändå inte hinner bli tråkigt. :)
Kul att höra.
Mvh / djonas

Värsta avslappningsmusiken så här på söndagsförmidaggen  :D. Alltid kul att lyssna på dina alster där noggrannhet och virtuositet är signum. Kan inte säga att jag berörs direkt och väntar på de lugnare mer melodiösa takter du brukar ha med och så även denna gång. Partiet mellan 02:20-43 är väldigt vackert och kanske förstärks detta genom att avsnitten innan och efter är så infernaliskt kulspruteaktiga. Också kul att lyssna på hur du varierar taktmässigt, e-vis baktakten 03:57-04:19. Ja så där kan man hålla på att analysera... Mixen och ljudkvaliteten är super.
Tufft, välsmort maskineri där Al Di Meola älskaren får sitt men för balansen skulle jag vilja ha ett mycket längre parti liknande 02:20-43. Dina fyrverkeripjäser skymmer himlen för mycket. :)
Haha tack equality!
Kul att du lagt märke till trumprogrammeringen med avseende det taktmässsiga.
Tack för lyssning!
Mvh / djonas

förundrande bra lirat kan bli lite sterilt i denna genere men du fixar att hålla det på rätt sida.
gillar de indiska kompositionerna mer. Men detta är ju hur kompetent som helst.. bara bas trumme fingrets som kanske sluntigt lite...
tony
Tack Ynot!
Yes detta är ett sidospår kan man säga. De indiska grejer är huvuddelen av vad jag sysslar med ju så nästa låt jag postar här kommer med allra största sannolikhet att bli av mer orientalisk sort. ;)
Mvh / djonas

Fasen, detta är jäkligt bra (av det jag hört) av dig kanske det bästa .....  :rolleyes:

Fasen, vad innovativ du är här och var. (Allvarligt första 5 sek trodde jag det var standardmetal). Har inte tid nu och skriva en recension på stört, men denna läggs på mp3-spelaren.

Bra låt!^2

/Per

Tack Dividend!
Nä standardmetal är jag inte mycket för...så länge det inte stavas Metallica. :)
Kul att du gillar!
Mvh / djonas

Ja du knäcker ju AC/DC där i introt för sjutton! Du är grym! :D

Tar med mig energi och inspiration efter någral lyssningar. Instämmer med DG att introt är vassast innan det blir lite tjockt med instrumenten. Jobba på! :)
Tack 1up!
Roligt att du tycker den var bra!
Mvh / djonas

Sång, höga körer och långa utdragna vokaler!

(och nytt namn på låten)

Öh ok.  :wacko:
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria