Hej Steffo.
Jorå,det låter bra det här.Visst åt Power ballad hållet som nån skrev..Men vad gör man med ideerna som poppar upp,spelar in så klart.Även om man inte gillar genren,så kan man ju se mellan fingrarna och skriva nåt om ljudbilden/arret istf att vara snorkig

Lyssnar man så kommenterar man,en bra paroll som borde gälla samtliga lyssnare.På så sätt gör vi alla ett bra forum bättre och hjälper varandra att utvecklas mix/arr mässigt.
Låten som sådan helt ok,kanske lite mindre reverb/delay på sången,som inte låter så dumt här.Jag tror att med lite träning av dina röst resurser så skulle det låta mycket bättre då du är tonsäker,och det är det viktigaste kriteriet för att överhuvud taget få till det...Ser fram emot när jag får höra din botten,detta är ganska ljust sjunget.Alla karlar har mörkare röst,även du..Testa på nån låt..
Kanske lite mindre längd på drumsen oxå..Schysst lirat överlag som alltid.
Hos mig så går det hem,mycket tack vare det fina gitarr/liret solot,och bra sång - samt en bra låt i sin genre! Den hade nog skördat frukt på 80-talet...Min musik hade nog skördat frukt på tidigt 70-tal

Nåväl,kul att lyssna på.Shit vad jag skrev..
Mvh
Micael