Forum > Demolåtar

Palm - Noname

(1/3) > >>

palm:
Hej hej

Har under en tid försökt skapa ngt som inte direkt är min changer. Efter lite youtube tittande på yngre förmågor så kom denna till.
Kanske inget som uppskattad i detta forum men då får jag ta de! Jag kan avslöja att det är inte progg, rock eller visa.

Lyssna och säg vad du tycker! Tack på förhand för din tid.

190513
Jahapp då har jag försökt mig på ett nytt steg...

20.22
Lite nya ändringar.....nu är det flow....

Ni får gärna reagera och tycka till

Eddi:
Det här är lysande Palm, vi tänker nog rätt så lika, gillar absolut harmonierna och sången men du liksom jag är lite försiktiga vad gäller de nya ljuden. Du har en asball synt som ligger i bakgrunden  utöka den och höj volymen rejält så får du fram de unga själarna om den ligger över hela låten så närmar du dig det dom gör, tror jag.

Marsall:
En skön o lite drömsk låt som får en att koppla av...En utveckling  av låten skulle vara att vid 1.16 tror jag det var så stannar den av igen o tas ner..Där så tycker jag låten skall göra tvärtom ..där kommer en mäktigare trummis in o byggs på med ett syntorgelljud /slinga/matta till som får lyssnaren att börja digga mer med foten o nacken...köra på så typ 8 takter o sen tas ner igen o samma sång som du kör med tar vid...mina 5 riksdaler :)

Burnin_Sven:
Det låter lite som Shkirman Miush influerat (kolla upp hans musik fantastisk kompositör) så här blir det tummen upp. Han gjorde två bakgrunder till en visa jag skrev och spelade in för länge sedan.

Gurano:
Inte min kopp musik men det låter bra på det stora hela.
Man kan nog slipa lite på sången/mixen tycker jag

Lägg upp en ny fullversion när det finns

/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion