Forum > Färdiga produktioner

EMU+WERNBORG+YNOT - Adams julsång

<< < (19/25) > >>

Harmonica mike:
Ja då tar jag på mig rånar luvan och startar motorsåge...Nähä,,,,,distet borta! (skrev faktiskt )borat,höll på att skratta ihjäl mig,,hhrrrmmpffh)åter till låten "host".

Ja Emu,är du inte hemma med denna nu då vet jag inte..Tycker att allt sitter ihop bra,visst pannade stereo körer,men detta är ju ett amatör forum fast du börjar dra ifrån oss andra med dina mäktiga arr!!

Grymt,sa grisen - fast nu börjar dom små stackarna ligga risigt till.Men det är ju en annan historia.

Damma upp på färdiga och dunka iväg för mastering! Om inte nån annan har nåt att tillägga..

Mvh
Micael

Åsa:
Sista ordet från mig kväll efter många lyssningar på denna version, jag säger KÖR!  :D
Nu blev det faktiskt en omedveten dålig ordvits där för jag menade att du kunde skjutsa iväg den till Färdiga  :) (inte kör som i sjunga kör ;) )

trött nu... god natt! :wacko:

Emulator:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.11.2007, 01:07:40 ---Ja då tar jag på mig rånar luvan och startar motorsåge...Nähä,,,,,distet borta! (skrev faktiskt )borat,höll på att skratta ihjäl mig,,hhrrrmmpffh)åter till låten "host".

Ja Emu,är du inte hemma med denna nu då vet jag inte..Tycker att allt sitter ihop bra,visst pannade stereo körer,men detta är ju ett amatör forum fast du börjar dra ifrån oss andra med dina mäktiga arr!!

Grymt,sa grisen - fast nu börjar dom små stackarna ligga risigt till.Men det är ju en annan historia.

Damma upp på färdiga och dunka iväg för mastering! Om inte nån annan har nåt att tillägga..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

ojoj, tack ska du ha :)

SKall se om jag kan panna ut körerna eller om jag orkar gör anåt mer alls.

Dina ord känns väldigt upplyftande en dag av spränghuvudverk som denna!

TACK!
:)
--- Citat från: Åsa skrivet 27.11.2007, 01:16:08 ---Sista ordet från mig kväll efter många lyssningar på denna version, jag säger KÖR!  :D
Nu blev det faktiskt en omedveten dålig ordvits där för jag menade att du kunde skjutsa iväg den till Färdiga  :) (inte kör som i sjunga kör ;) )

trött nu... god natt! :wacko:

--- Slut citat ---

Lyssnade i nya lurar igår, och jag gillar att du nog ligger lite lågt, för när du kommer fram ur mahans massa såblir det nästan lite magiskt.

Sen hittade jag 6 andra punkter jag vill åtgärda....men som sagt, spränghuvudvärk idag.

tack ska du ha :):)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 27.11.2007, 18:12:58 --- mahans massa

--- Slut citat ---

:lol: :D :lol: :P

Mahans massa = Obbnäs Enhövade Fjortonstrupade Manskör! :D

Emulator:
 :lol: :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida