Forum > Färdiga produktioner

EMU+WERNBORG+YNOT - Adams julsång

<< < (18/25) > >>

equality:
Underbart! Får rysningar av samma slag som av originalet. Tycker övergångarna har blivit bättre. OK en grej, skulle vilja ha lite mer stereobredd. Panna ut körerna för sjutton! Men fortsätter du så här Emu får du snart demonproducentstatus. Impad!

Dividend:
Bra samarbetat. Jättebra version. Ibland känns det dock nästan splittrat, för att jag vid nästa lyssning fokuserar och det verkar sammanhållet. Är väl bara trött :)

Emulator:

--- Citat från: Åsa skrivet 26.11.2007, 21:13:28 ---.. och så kommer det en besvärlig sångerska här då och gnäller..  ;)

Jag har tjatat om att mina överstämmor låg i varsitt öra, och nu hör jag dom knappt alls..  :lol:

Nu tycker jag faktiskt synd om dig! Och dina öron.

Tillägg: Lyssnat några ggr till nu. Kanske det egentligen är så att kören inte ska ligga högre än som den gör nu  :huh:
Helheten känns ändå rätt bra..

Vi får se vad andra tycker..

;)

Tillägg nr 2. Lyssnat ett antal ggr till. Känns bättre o bättre..  ;)

--- Slut citat ---

Ok..jag hör den jättetydligt, men kan bero på att jag kan den lite utantill nu  :rolleyes: skall kolla med friska öron i morrn :)

--- Citat från: Vallhagen skrivet 26.11.2007, 21:17:29 ---Hörni grabbar o tjejjer.

Jävligt bra.

Andra versen är rentav fantastiskt jävla bra.

Kul!

--- Slut citat ---

Tack för dina öron :) :) Och visst är det flås i andra versen :)

--- Citat från: equality skrivet 26.11.2007, 21:33:10 ---Underbart! Får rysningar av samma slag som av originalet. Tycker övergångarna har blivit bättre. OK en grej, skulle vilja ha lite mer stereobredd. Panna ut körerna för sjutton! Men fortsätter du så här Emu får du snart demonproducentstatus. Impad!

--- Slut citat ---

argh, körer igen  :wacko:  Men visst...vilar öronen lite kort och öser på igen då....

Tusen tack för vänliga ord eq!

--- Citat från: Dividend skrivet 26.11.2007, 22:00:29 ---Bra samarbetat. Jättebra version. Ibland känns det dock nästan splittrat, för att jag vid nästa lyssning fokuserar och det verkar sammanhållet. Är väl bara trött :)

--- Slut citat ---

tack för orden. ja, vem fan är inte trött  :lol:  :lol:  :lol:

Om det är lite splitter kvar så får vi nog bjuda på det :D tack för lyssning!

Fidden:
Hehe, cool. Normalt sett min favoritjulsång. Tycker ni gör en helt ok tolkning av den. Svårsjungen är den, men det fungerade ju :D

Är lite nyfiken på en mer industriell emu-version som jag tycker skiner igenom ibland. Typ mer mörker. meeeeeer möööörkeeeeeer! som vid 5:07 och en bit framåt hela vägen typ. Där är det mästerligt!

Emulator:
normalt sett  :lol:

har försökt hålla pålkranarna borta annars, men några tog sig in i mixen trots strejkvakter.

kanske tar de mest dystopiska ljudfilerna som ligger mutade i mappen och gör iordning till alternativ nation-mixskivan:)

tack för lyssningen fidden!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion