Forum > Färdiga produktioner
EMU+WERNBORG+YNOT - Adams julsång
Emulator:
BONK!
The voice är nu med oss, efter en del sterapatser :D Så...frunkar arret med sång såhär?
det vi undrar:
mix?
Sång under solo i mitten?
kvarstår jobb kring tredje versen, på sången,. inte helt tvärtajt där, så där blir det någon omtagning.
Nytt är också wernborgs finfina stick, där pålkranarna får lugna sig och hans gitarr råda.
www.perfectbounce.se/adam02.mp3
ja just. sparat en lite miss från första boucnen vid 6,50 som kuriosa. kanske ngt att ha sist på skivan ? :lol:
Emulator:
förtydligande: vi vet att starten på tredje versen låter krig :)
Harmonica mike:
Det blev ju inte så dumt,du har sytt ihop det bra! Tony å damerna blev perfa!
Men..det finns ju alltid ett sånt..Kören kunde varit mer strukturerad med tydligare över och under stämmor - tycker det grötar lite där..Men med alla röster så är det ändå ett godkänt jobb.Klart innovativt,wernis grym som vanligt.Med alla röster/sound som slåss om utrymmet så bör det bli frekvens krockar.Jag tycker ändå att det låter bra,lite halv proffs klass på detta..
Det blir en 4 å en halva i slutbetyg från Norrlands tomten.
(Kör) så det ryker! :lol:
Mvh
Micael
Emulator:
tackar bluesman :)
hur jävla lätt tro du det ör att sytra in fjorton galna finnar i bastun? :D
skämt åsido, jag kunde få spår för spår av mahan..men är tillräckligt mixtrött som det är nu :S suttit hela dagen med eq och kompressor på röster.
4,5 från dig är inte fel :) tack för lyssning!
equality:
Kul att det blev lite colab a la We are the world på denna. Ett distat bonusslut dessutom. :P
Tror jag får försöka säga nåt klokt imorgon om denna. Men så mycket kan jag säga att det var bra att du behöll din sång på denna. Den är riktigt bra liksom Tonys som alltid. W:s stick gillar jag starkt ger Walking in Memphis-vibbar där vid 03:53. Bra grejjat med nivåerna. Nej nu får jag sluta måste ha nåt kvar att gnälla om imorgon också... :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida