Forum > Färdiga produktioner
EMU+WERNBORG+YNOT - Adams julsång
1up:
Ap-bra! :)
Jättefina gitarrer att mysa till. Tillsammans med den fina sången då. Och skönt trumkomp. Rysvarning då kompet höjer en nivå till "refrängen" eller vad det kallas!
Dividend:
"O vanhelgade natt?" :lol: Jag håller med dig Johan, om att vissa stycken är "perfekta" på nåt sätt för många. Arret alltså för att vara mer konkret, VILL man ju inte ändra.. Men som tur är finns det folk som tänker i andra banor (hade varit en trist planet annars)..... SKall bli intressant att se hur det låter med gitarrer och emu-electronica.
laddar hem...
:blink: Trummorna har setts över märker jag! Tummen upp! WErnborg lirar pucken i mål :) VÄldigt bra!
( :blink: ) ... för att jag inte hittar nåt att anmärka på. SKalll lyssna i lurar senare, kanske återkommer :)
Möjligtvis väntar jag till ynot lagt sången, Tomas, innan jag sågar din låt i småbitar :angry: :lol: :D
Emulator:
--- Citat från: 1up skrivet 10.11.2007, 04:15:32 ---Ap-bra! :)
Jättefina gitarrer att mysa till. Tillsammans med den fina sången då. Och skönt trumkomp. Rysvarning då kompet höjer en nivå till "refrängen" eller vad det kallas!
--- Slut citat ---
:wub: försökte få fram en intensitetshöjning....skitkul att det lyckades! Skön kommentar som vi tackar för :D
--- Citat från: Dividend skrivet 10.11.2007, 09:28:15 ---"O vanhelgade natt?" :lol: Jag håller med dig Johan, om att vissa stycken är "perfekta" på nåt sätt för många. Arret alltså för att vara mer konkret, VILL man ju inte ändra.. Men som tur är finns det folk som tänker i andra banor (hade varit en trist planet annars)..... SKall bli intressant att se hur det låter med gitarrer och emu-electronica.
laddar hem...
:blink: Trummorna har setts över märker jag! Tummen upp! WErnborg lirar pucken i mål :) VÄldigt bra!
( :blink: ) ... för att jag inte hittar nåt att anmärka på. SKalll lyssna i lurar senare, kanske återkommer :)
Möjligtvis väntar jag till ynot lagt sången, Tomas, innan jag sågar din låt i småbitar :angry: :lol: :D
--- Slut citat ---
Ja, man kan ju undra om jag tänker i andra banor, eller om mina tankebanor går andra vägar än normalt bara :lol:
Roligt att du inte hittar något att gnälla på :D FInns inget roligare än att mixa in verkliga instrument, syntfjant som man är. Sat och verkligen hade hur kul som helst inatt! HElt annan nerv i något som är "äkta" (låt gå för att det är elektriskt konstlat med pluggar och så). Så visst sätter han den i mål!
jag ordnar sågbock och grejjor då när ynot får på sång :D
tack för lyssning!
cykeln:
För julbocken vilken stjärna!
Sanslöst skön gitarr med både taggtråd och värme
Trummorna ger verkligen en höjning i "refräng"-partiet
Julen ser ut att bli god
Emulator:
tack cykeln :)
visst är det goa guror :)
För dina öron, tack åter :)
Navigering