Forum > Färdiga produktioner

1up & Dividend - Julvisa Snö

<< < (10/17) > >>

Wernborg:
<Very OT>

--- Citat från: Emulator skrivet 08.11.2007, 21:31:46 ---jag kan sjunga gitarrerna W ?

--- Slut citat ---
Hmm. Passa dig så jag inte bastardpostar ditt whammy-whale.

Sorry internt OT

</Very OT>

Dividend:

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.11.2007, 21:29:34 ---Jag testade att lägga lite Ramstein-gitarrer men blev pinsamt medveten om hur kass jag är på det. Hade varken idéerna, tekniken eller ljudet för det visade det sig.  :lol: Får bli i ett annat liv.

--- Slut citat ---

Helvetets portar har öppnat sig, och ut kommer... en gris!  Jepp, verkar som Hellpig är med på att lägga gitarrer! :)

Dividend:

--- Citat från: 91:an skrivet 08.11.2007, 22:04:50 ---Jag tycker inte alls text och musik passar ihop. Melodin spelas av piano och det fungerar mycket bra som instrumental låt. Texten känns som uppläst från ett annat sammanhang och tvingas in i denna musikbakgrund. Jag tycker det är två olika låtar, bra klass var för sej!

--- Slut citat ---

Ok, mer sång - mindre snack :) är din åsikt? Öh 1up bör väl egentligen svara på detta? VAKNA  DANIEL!!!  ;)

Tack för lyssningen och kommentaren!

1up:

--- Citat från: Dividend skrivet 10.11.2007, 09:51:00 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 08.11.2007, 21:29:34 ---Jag testade att lägga lite Ramstein-gitarrer men blev pinsamt medveten om hur kass jag är på det. Hade varken idéerna, tekniken eller ljudet för det visade det sig.  :lol: Får bli i ett annat liv.

--- Slut citat ---

Helvetets portar har öppnat sig, och ut kommer... en gris!  Jepp, verkar som Hellpig är med på att lägga gitarrer! :)

--- Slut citat ---

:D!!!!!!! *gapskratt*

1up:

--- Citat från: Dividend skrivet 10.11.2007, 09:55:29 ---
--- Citat från: 91:an skrivet 08.11.2007, 22:04:50 ---Jag tycker inte alls text och musik passar ihop. Melodin spelas av piano och det fungerar mycket bra som instrumental låt. Texten känns som uppläst från ett annat sammanhang och tvingas in i denna musikbakgrund. Jag tycker det är två olika låtar, bra klass var för sej!

--- Slut citat ---

Ok, mer sång - mindre snack :) är din åsikt? Öh 1up bör väl egentligen svara på detta? VAKNA  DANIEL!!!  ;)

Tack för lyssningen och kommentaren!

--- Slut citat ---

Per, knackar du dörr och ger ut Vakttornet? ;)

Jaha, det kanske låter helt olikt. Kanske sitter mixen på sången dåligt ihop med det övriga materialet? Det kan ge en sådan känsla då av missmatchande. Jag tycker det är lite åt det hållet åtminstone.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion