Forum > Färdiga produktioner

1up & Dividend - Julvisa Snö

<< < (9/17) > >>

cykeln:

--- Citat från: 1up skrivet 08.11.2007, 14:11:46 ---[Intressant läsning. Inte bara för att det handlar om excentriska doldisar utan också för den varsamhet med vilken texten är skriven. :)

--- Slut citat ---
Tyckte detsamma och snodde det hela på Wikipedia. Däremot inhandlade jag egenhändigt nämda LPar vid tiden då det begav sig. Rekommenderar Höglund:  Jag hör hur dom ligger med varandra i våningen ovanför (2:40), Häxprocess (15:05). Philimon: In kommer Gösta och Naturen.

Wernborg:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.11.2007, 08:15:49 ---Ja du. Kan trixa lite med pseudogitarrer, och höra mig för med Hellpig

Trixandet resulterade i detta:

http://loveandfriendship.se/julvisa-07.mp3

bu eller bä för detta arr? (Tack light head för "gitarr"-samplingen)

--- Slut citat ---

Bu. Inte alls samma känsla som versionen i trådhuvudet.

Behåll det arret ni har och addera gitarr till det istället för att göra ett nytt tycker jag.
Jag bastardpostar en gitarrversion här ikväll ifall barnen kommer i säng i rimlig tid.

Tjo!

Wernborg:
Jag testade att lägga lite Ramstein-gitarrer men blev pinsamt medveten om hur kass jag är på det. Hade varken idéerna, tekniken eller ljudet för det visade det sig.  :lol: Får bli i ett annat liv.

Emulator:
jag kan sjunga gitarrerna W ?

91:an:
Jag tycker inte alls text och musik passar ihop. Melodin spelas av piano och det fungerar mycket bra som instrumental låt. Texten känns som uppläst från ett annat sammanhang och tvingas in i denna musikbakgrund. Jag tycker det är två olika låtar, bra klass var för sej!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion