själv har jag planer på mickar som ska byggas sen!! 

Berätta.
hihi!! självklart!!
har under ett par år vart väldigt sugen på en electrovoice RE20, och kommer ddärför köpa hem någon billig Tbone mick från thomann för några hundringa, slakta och modda, samt bygga helt nytt chassie..

har funderingar på hur chassiet ska se ut nu iaf!! kommer bli ett helt enkelt alu.rör som jag sågar upp osv.
har även funderingar på att skaffa hem två beggade tsm mt87:or (två till, har 4 sammanlagt!!

) och bygga en riktigt feeet stereomick.. självklart modda som en galning.. har en påse som jag fick av farsgubben med gam-elektronik.. dvs. gamla prylar från 60talet, som aldrig använts.. hittade även en VUmätare liggandes i en låda..
fö kommer jag slakta en av mina tandbergare för att nalla förförstärkaren, och bygga in i rack, men inte för att få en mickförstärkare, utan för kompressionen/disten som den ger.. riktigt mysigt.. kommer nog bli några timmar med multimeter och oscilloskop för att den ska dista rätt och inte oscillera..

hmm vad har jag mer på gång?? jag har ju min phillipsförstärkare som jag bygger om för gitarrbruk. jag har en högtalarlåda som bassisten i bandet ska få.. en ganska lagom smidig 4x8" låda.
senare kommer jag bygga två 2x12" med antingen V30 eller V60 (heter de det?) celestionelement, för stereobruk..
gaah.. måååånga projekt.. jag borde bli arbetslös, leva på lite stimpengar och låtar som jag skrivit och bara bygga bygga bygga bygga..

har planer för att klä om ett trumset med, fast det blir inte förrän nästa år typ..

kanske skulle fixa en sån där DBX-diodpeakmätare från jobbet. dom hade nog några som skulle slängas, för de var trasiga.. ska kolla det imrgn!!
JUST det.. det roligaste..

jag ska bygga nytt studiobord till våren hade jag tänkt!!!
kommer bli med två vinklade smårack på sidan, med mixern nedsänkt i alltet aswell..
samt två större rack udner bordet för datorer/förstärkare osv.
hade även en del planer på att skaffa tre st. behringer b-control och slakta på motorerna, och midi-delen, och placera i mitt bord, så man har total recall på fejdrarna.. vore festligt, och inte alls dyrt, men lite pill blir det nog..

oj, jag skrev lite mer än vad jag trodde.. fråga om det undras istället..

peace o gnatt...!!