Forum > Demolåtar
Chrome - Ich bin chaos - 2010-11-25 (Nytt Emu-arr)
equality:
Riktigt gött! Gillar det där hammondriffet som ligger på och inte på som ett mantra. Resten känns som (snygga) broderier och gillas skarpt när skalorna går ovanliga vägar. :P
Emulator:
GAH! what I would give for a couple of speaker or headphones :(
undras varför jag inte skrev på svenska?
Sitter på hotellet, lyssnar hemma i u-sala sen :)
stensdotter:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 06.03.2007, 02:59:00 ---Vad är det här om jag får fråga? Vet din mamma om att du gör sån här konstig galenpanne-musik. Det låter ju inte klokt ju. Det är inga riktiga melodier och takter nånstans.
Nä, hur vore de om du lyssnade till Burken och Rock-Ragge som jag sa till dig - de är riktiga fina låtar som alla blir glada av. Inte sån här knarkarmusik.
// MMM (Musikaliska Moraliska Majoriteten)
--- Slut citat ---
:lol: :lol: :lol:
Wernborg - du har ju några polare här som delar den här genren (låt oss kalla den "vi som går utanför ramarna"). Vore intressant med Ynot på sång...
Jag diggar partiet mot slutet med orgeln.
Intressant... Jag får verkligen vidga mina vyer här och det tackar jag för! Min strukturerade hjärna har svårt att förstå hur du/ni skapar sådan här musik.
Wernborg:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.03.2007, 02:41:24 ---Tjena.
Lite små mysko,eller stor mysko - beror på vilken sida om skranket man sitter :D
Närå, det kom ju igång och då låter det helt ok.Grymma guror,as usual..Det är väl inte finalmix? Basen låter som om den är nere i Afrika,volym mässigt alltså..Tror nog att jag skulle gilla det mer om basen trädde fram,hör potencialen. Den har helt sina poänger...Fixa basen..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tack. Finalmix? Nja, detta är väl inte ens färdigt låtmässigt ännu. Basen blev visst lite låg hör jag nu.
Harmonica mike:
--- Citat från: Wernborg skrivet 06.03.2007, 20:02:52 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.03.2007, 02:41:24 ---Tjena.
Lite små mysko,eller stor mysko - beror på vilken sida om skranket man sitter :D
Närå, det kom ju igång och då låter det helt ok.Grymma guror,as usual..Det är väl inte finalmix? Basen låter som om den är nere i Afrika,volym mässigt alltså..Tror nog att jag skulle gilla det mer om basen trädde fram,hör potencialen. Den har helt sina poänger...Fixa basen..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tack. Finalmix? Nja, detta är väl inte ens färdigt låtmässigt ännu. Basen blev visst lite låg hör jag nu.
--- Slut citat ---
Pust.
Jag blev lite orolig när den låg i färdiga demon..då kan jag sova lugnt inatt.
Tänkte att du kanske hade köpt nya monitorer och inte hunnit ställa in dom :D
Dona på.
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida