Forum > Demolåtar

Chrome - Ich bin chaos - 2010-11-25 (Nytt Emu-arr)

(1/19) > >>

Wernborg:
LÅTNAMN: Ich bin chaos
ARTIST: Chrome
GENRE: Electronicametal
LÅTLÄNGD: 4 min
KOMPOSITÖR: BWM
INSPELNINGSÅR: 2007+2010
FORMAT: mp3

Harmonica mike:
Tjena.
Lite små mysko,eller stor mysko - beror på vilken sida om skranket man sitter :D

Närå, det kom ju igång och då låter det helt ok.Grymma guror,as usual..Det är väl inte finalmix? Basen låter som om den är nere i Afrika,volym mässigt alltså..Tror nog att jag skulle gilla det mer om basen trädde fram,hör potencialen. Den har helt sina poänger...Fixa basen..

Mvh
Micael

Pwayne:
Suggestivt!! Orgeln är skit-cool och svänger på fint! Gittarerna är helt OK också.
Skulle kanske vilja ha lite mer bett i virveln (och kanske lite torrare) men det är ju en smaksak. Kanske skulle jag vilja dra några instrument lite närmare, det är gott när orgeln kommer lite närmare.
Skall bli kul att höra fortsättningen! Vet inte om du blev nåt klokare :wacko:
Kul i alla fall! :D

Burnin Sven:
Me like lyssnar på samma gång som jag skriver vilt och fint som fan. Vägrar lämna kritik på mix och sånt vill njuta av musiken istället. Det här måste du komma med till Konsert och Kongress i Linköping med till nån Jazz och Blues festival framöver. Seså på och fixa fram bandmedlemmarna och på och repa sånt här får inte bli liggandes. Hoppas du ursäktar min utflippning  :D men sånt här kan jag bli lyrisk av. Ha det bra
Göran

DåligtGehör:
Vad är det här om jag får fråga? Vet din mamma om att du gör sån här konstig galenpanne-musik. Det låter ju inte klokt ju. Det är inga riktiga melodier och takter nånstans.

Nä, hur vore de om du lyssnade till Burken och Rock-Ragge som jag sa till dig - de är riktiga fina låtar som alla blir glada av. Inte sån här knarkarmusik.

// MMM (Musikaliska Moraliska Majoriteten)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion