Forum > Demolåtar

Chrome - Ich bin chaos - 2010-11-25 (Nytt Emu-arr)

<< < (9/19) > >>

Wernborg:
Aaaaaaaaaaaaaaa. Jag vill också höra detta Emu. Är långt ifrån en dator med ljud  :(

Emulator:
tack noty :) om det nånsin va spirit of the moment så var det här :)

och wernborg..jag sa ju att du skulle få burgare om du tog pendeln ;)

Dark Of Light:
 ^_^ Såja Emu. Det var lite svårt att få ett större grepp om det hela från snutten du skickade mig härom dagen men här faller alla bitarna på plats! Inte vara blyg nu, ta detta till dig, detta låter mycket bra!!!  :)

Valdez snuddade vid det enda egentligen... Göm dig INTE bakom effekterna! Kör verserna mer "naket". Disten kan möjligtvis komma in vid ref. "jag är kaos". Bara för att accentuera just kaoset och för att bygga upp det hela samt att ge mer variation..? Just där får jag också lite industrivibbar... Den där hammaren från stridsvagnen från "... the Echoes" eller tom något mer metalliskare skulle kanske passa i "kaosrefrängen"..?

Bra jobbat!  :rolleyes:

mahan:
Lyzznar nu....
Härlig duell:  guitarr-synth! :) Trummorna lite för högt på.. Basen skulle jag lyfta o bredda lite, håller ihop låten på många ställen. En rikti goding orgel :) Uriah Cheap... :lol: :D

Modern HEZZ perhaps? (Hevy o Jazz) :)

h.   Johan

Overkill:
Grym låt, fin sång ^_^ Men som redan nämnts så hörs du lite dåligt, Emulator. Men braj obbat båda två!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion