Forum > Demolåtar

Chrome - Ich bin chaos - 2010-11-25 (Nytt Emu-arr)

<< < (4/19) > >>

yessongs:
Som ett jam-suget Parliament Funkadelic 1977. I LOVE det här tillvägagångssättet att göra musik. Vissa partier gillar jag mer än andra... men en jädra great låt. Harru några fler?

Wernborg:

--- Citat från: stensdotter skrivet 06.03.2007, 10:18:16 ---:lol: :lol: :lol:
Wernborg - du har ju några polare här som delar den här genren (låt oss kalla den "vi som går utanför ramarna"). Vore intressant med Ynot på sång...
Jag diggar partiet mot slutet med orgeln.
Intressant... Jag får verkligen vidga mina vyer här och det tackar jag för! Min strukturerade hjärna har svårt att förstå hur du/ni skapar sådan här musik.

--- Slut citat ---

Har skickat en trevare till hemlig mottagare redan, vi får väl se vad som händer med denna......  Tack för lyssningen och kommentarerna.

Wernborg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.03.2007, 20:15:12 ---Tänkte att du kanske hade köpt nya monitorer och inte hunnit ställa in dom :D

--- Slut citat ---

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wernborg:

--- Citat från: ynot skrivet 06.03.2007, 20:15:44 ---känns lite för mainstream för mig :D
skämt åt sidan skönt som fan att bara få försvinna i tumullt o komma hem i synt slingor o whamy åkningar.. Lyssnar i en lapptop men fan det är som om man hade fått bröst. svårt att sluta klämma på dom.. ;) gillar detta ....
ynot

--- Slut citat ---

Haha. Du är lika galen som denna låten.  :lol: Svårt att sluta klämma på dom.... ja herre dj--vlar  :lol:
Tack för berömmet.

Emulator:
03:28 o framöt, mumma. Nästan som en vanlig låt där;) Jag får omedelbart MASSVIS av ideer kring detta på sång, oneliners och lite annat.

Finns två väger, dra den mot skummare håll, mörkare ljud...lite för att belysa kaoset i den.

andra vägen är att öka med mer värme, kanske Hmike på trynorgel?

Jag tycker faktiskt inte att det är ostrukturerat, det finns ju et par riktigt teman tycker jag mig uppfatta.

1:31 o framåt är ocksa bra, framförallt är det ett bra tillfälle att skicka på sång.

1 eller 2: Syntar med mullerkomp till detta, eller mera "normala instrument" typ blås/munspel.

Skitbra!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion