Kontrollrummet

Pesek - Lite om mig

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pesek

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 49
  • En ful min som vanligt :)
    • Visa profil
Hola!

Jag är 26 år, har hållit på med musik rätt länge på hobby basis (ca 13år).Blev introducerad till musik världen av en kompis som satt på en Amiga 1200 och proddade i Fasttracker  :P En sådan köpte jag också och den vägen är det. Alltid drömt om att jobba med musik men aldrig tagit steget fullt ut. Tiden har inte räckt till och man har alltid haft för många bollar i luften. Nu börjar det dock röra på sig, närmast till hands blir att investera i en iMac och skaffa Logic Studio. Ska bli skoj! Räkna med ett antal inlägg om hjälp i framtiden  :o

Är även grymt intresserad av träning av alla dess typer, är headcoach och grenledare för fighting genren MMA i Linköping. Ni som inte vet vad det är för något kanske har sett Pride och UFC (Ultimate Fighting). Då vet ni vad jag pratar om, fullt ös och massor av blåmärken  B) Kört bodybuilding rätt många år tidigare med och läser mycket inom detta. Jag är autodidakt på ämnet. Undrar ni något när det gäller träning, resultat mm, tveka inte att fråga. Jag kommer garanterat att fråga er när det gäller produktion av musik då jag själv anser att jag har slösat bort rätt många år av att inte lära mig mer bakom produktion. Mastring, mixning osv.

Känns som att ni vet lite om mig nu iaf, vill ni veta mer PMA!

Tack o hej / P Pesek


DåligtGehör

  • Gäst

Utloggad tsmalmbe

Är din musik lika brutal som dina hobbyn då?

Huuu!
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad pesek

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 49
  • En ful min som vanligt :)
    • Visa profil
Det kan jag lova! Kommer att posta lite saker senare, men än så länge är det för mycket i beta stadiet för att läggas ut.

DåligtGehör: Syftar du på om mina fingrar tar skada så att jag tex inte kan spela på mitt midikeyboard? Det är inga problem direkt, det är värre med fötterna. Får ofta små stukningar på tårna iomed att man brottas rätt tufft med jämna mellanrum. Jag gick även match för ca 3 veckor sedan och det gjorde kroppen rätt mör. Men då vet man att man lever, det är gött!  :lol:


DåligtGehör

  • Gäst
Härligt att höra att fingrarna mår bra.


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
hejhejhej
https://soundcloud.com/secondary-protocol