Kontrollrummet

Road Music 2019

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Hej alla och god fortsättning,

2019 års första låt från hitfabriken i Västerås, ett Pachelbel-inspirerat housestycke. Hoppas det smakar.
« Senast ändrad: 12.01.2019, 22:54:36 by 1up »


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 006
    • Visa profil
Tjena Vås kommer därifrån jag mä född och uppväxt där till tonåren. Gillar det som låter


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Kul fler kommer från bygden. :) Och roligt ljudet uppskattas!

Allt gott.

//Daniel


Utloggad Bribedant

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 378
    • Visa profil
  • Soundcloud: Bribedant
Dunkar på bra utan vassa kanter. Inget till rejvpartyt kanske men skulle lätt gå att smita in i mix tapen till ett 60 års kalas. Gott jobb.
Gafftapesaturerad heldigitaliserad analogist


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Gillade början fram till att basen kom med :lol: ...inte riktigt min kopp te alltså.... men värre har jag hört :D

//Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Dunkar på bra utan vassa kanter. Inget till rejvpartyt kanske men skulle lätt gå att smita in i mix tapen till ett 60 års kalas. Gott jobb.

Tack tack för lyss. Det är en lugn låt i stilen. Kanske skulle kunna hända mer, eller vara sång till.


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Gillade början fram till att basen kom med :lol: ...inte riktigt min kopp te alltså.... men värre har jag hört :D

//Space

Kul du gillade sekunderna fram till basens intåg. :) Hur skulle du gjort med basen och övrigt arr?


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 246
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Hörde detta först nu och den la av vid 3.13 tror inte riktigt att det var det tänkta slutet. Rätt så skön historia men förstår klagomålen på pluttbasen om du kunde slänga in en mer ljudande bas istället så skulle det nog passa bättre med resten av arret som känns bra lite klassiskt sådär och nånstans känner jag igen melodin men kan inte riktigt sätta fingret på det :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se