Kontrollrummet

materiella wet-dreams-kan bli verklighet om du hakar på...

gäst · 38 · 10624

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Florian le Sage

  • Gäst
Jag vill ha:

och

och

och kanske


Dom är inte bara supersnygga och dyrast utan även klart bäst sin respektive genre...närmare 200.000:- för dessa leksaker, kan ni väl samla ihop så bjuder jag på studiotid under våren!
 B)

« Senast ändrad: 31.10.2007, 18:51:12 by Florian le Sage »


Utloggad Peaklimiter

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 102
  • if it sounds good, it is good !
    • Visa profil
alltså faaaan va het drawmern är  :wub:

min våta dröm är nog lite billigare, skulle va gött med en 4 kanalspreamp från universal audio.


Utloggad Puzzlät

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 185
    • Visa profil
    • www.danielhindrikes.se/
Dom är inte bara supersnygga och dyrast utan även klart bäst sin respektive genre...närmare 200.000:- för dessa leksaker, kan ni väl samla ihop så bjuder jag på studiotid under våren!
 B)

Om alla medlemmar bidrar med 314 kronor så kommer vi upp över 200.000;-


Utloggad flintan

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 373
    • Visa profil
Dom är inte bara supersnygga och dyrast utan även klart bäst sin respektive genre...närmare 200.000:- för dessa leksaker, kan ni väl samla ihop så bjuder jag på studiotid under våren!
 B)

Om alla medlemmar bidrar med 314 kronor så kommer vi upp över 200.000;-

Och sen kan vi anordna lotteri.  :P
http://soundcloud.com/samsas-violin


Utloggad tsmalmbe

Jag skulle nöja mig med en tubetech för tillfället. Och kanske en Neumann.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


DåligtGehör

  • Gäst
Florian drömmar är åtminstone realistiska. Min är ett hus vid havet med ett stort rum med underbar utsikt, utmärkt akustik, flygel, trumset, kontrabas, grymma akustiska gitarrer osv. Samt inte minst ett gäng bra musiker som gärna kom förbi och testade när jag hade hittat på en ny B-del.


Utloggad joachime

  • gnalaT
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 264
  • Grädde på moset
    • Visa profil
    • XLN Audio
Jag ska också ha ett hus vid havet. Kom över til mig och mixa när du är klar med inspelningen!  :)
Arbetar på XLN Audio


Florian le Sage

  • Gäst
Florian drömmar är åtminstone realistiska. Min är ett hus vid havet med ett stort rum med underbar utsikt, utmärkt akustik, flygel, trumset, kontrabas, grymma akustiska gitarrer osv. Samt inte minst ett gäng bra musiker som gärna kom förbi och testade när jag hade hittat på en ny B-del.

Gomorron!

Du, och alla andra för den delen: INGEN dröm är orealistisk-faktiskt, det där med huset vid havet tex, sätt in det i dina tankar-varje dag/minut sekund-fokusera/visualisera detta som om det redan var så, och vips är du där, trolleri ? ja och nej men så funkar det i livet OM man är fokuserad...det kan ta ett tag eller flera år men behåller man sin "dröm" så hamnar man där till slut-tro mig!

(samma sak gäller vid omvänd situation; en killet tex går och surar genom livet och bär på negativa tankar vilka tynger ner hans lycka/framgång på det att han alltid skall ha otur och jävligt...och inga riktiga vänner osv osv)

Jag tänker mig ochså ett hus vid havet, närmare bestämt på/vid Hallandsåsen med utsikt mot Skälderviken eller nere vid Sandhammaren/Löderup typ, och det ligger inte i en alltför avlägsen framtid kan jag ju säga...

 B)


Florian le Sage

  • Gäst
Förresten, den där idén om att alla samlar ihop till en present är inte alls tokig, vad sa du nu Puzzlät-
314:- för dessa dyrgripar fördelat på alla medlemmar?
Det är ju ingenting och ännu mindre blir det att bidra med om man sänker ambitionsnivån en aning, ner till hälften =150:- per skalle och man får ihop ca 100.000:- tänk vilket kapital att disponera över!

Om detta skulle kunna göras med allas medverkan och goda vilja så skulle alla få bli bli rika en gång var, dvs varje medlem på k-rummet bidrar en gång/månad med 100-150:- till en pott som varje månad går till var och en enligt en turlista (givetvis till mig först såsom upphovsman till idén  ;) ) under så många månader som antalet medlemmar motsvarar, helt ideellt och inga skatter, vill man så fortsätter man i evighet och vi tar snart över Sverige, Europa och Världen---skämt åsido jag menar allvar, vilka är på?

Jag startar i så fall en fond/öppnar ett konto som kommer gagna oss alla, bra idéer kommer på morgonen!!!

Det kan bli en klurig sak att utröna vilka som nu räknas som medlemmar=seriösa etc, risken finns ju att det plötsligt trillar in lycksökare som inte har med k-rummet att göra, visst, det blir mer pott/klirr i kassan men forumet blir urholkat och materialistiskt/kommersiellt och snart börsnoterat, vill vi ha det så eller???
Nej personligen tror jag att vi behåller det på nuvarande skala och endast de som varit med ett tag skall få deltaga, vi känner ju till varandra rätt bra även om vi inte alla älskar varandra pga meningsslkijaktigheter etc, men så är ju livet!

Man kommer i så fall att få skriva på ett kontrakt där man godtar reglerna det innehåller-
(alla kontrakt är ju bindande) vilket innebär att ingen får/kan smita eller hoppa av efter det att just den fått sin pott, tvärtom skall man inse att detta lyckans hjul är värt att haka på varv efter varv...

Hoppas även admin-gänget inser potentialen och lyckan i denna fyndighet och ger klartecken, ett internt lotteri=mycket bra för oss alla!!!

 B)


« Senast ändrad: 31.10.2007, 07:55:08 by Florian le Sage »


Utloggad Peaklimiter

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 102
  • if it sounds good, it is good !
    • Visa profil
Förresten, den där idén om att alla samlar ihop till en present är inte alls tokig, vad sa du nu Puzzlät-
314:- för dessa dyrgripar fördelat på alla medlemmar?
Det är ju ingenting och ännu mindre blir det att bidra med om man sänker ambitionsnivån en aning, ner till hälften =150:- per skalle och man får ihop ca 100.000:- tänk vilket kapital att disponera över!

Om detta skulle kunna göras med allas medverkan och goda vilja så skulle alla få bli bli rika en gång var, dvs varje medlem på k-rummet bidrar en gång/månad med 100-150:- till en pott som varje månad går till var och en enligt en turlista (givetvis till mig först såsom upphovsman till idén  ;) ) under så många månader som antalet medlemmar motsvarar, helt ideellt och inga skatter, vill man så fortsätter man i evighet och vi tar snart över Sverige, Europa och Världen---skämt åsido jag menar allvar, vilka är på?

Jag startar i så fall en fond/öppnar ett konto som kommer gagna oss alla, bra idéer kommer på morgonen!!!


Det kan bli en klurig sak att utröna vilka som nu räknas som medlemmar=seriösa etc, risken finns ju att det plötsligt trillar in lycksökare som inte har med k-rummet att göra, visst, det blir mer pott/klirr i kassan men forumet blir urholkat och materialistiskt/kommersiellt och snart börsnoterat, vill vi ha det så eller???
Nej personligen tror jag att vi behåller det på nuvarande skala och endast de som varit med ett tag skall få deltaga, vi känner ju till varandra rätt bra även om vi inte alla älskar varandra pga meningsslkijaktigheter etc, men så är ju livet!

Man kommer i så fall att få skriva på ett kontrakt där man godtar reglerna det innehåller-
(alla kontrakt är ju bindande) vilket innebär att ingen får/kan smita eller hoppa av efter det att just den fått sin pott, tvärtom skall man inse att detta lyckans hjul är värt att haka på varv efter varv...

Hoppas även admin-gänget inser potentialen och lyckan i denna fyndighet och ger klartecken, ett internt lotteri=mycket bra för oss alla!!!

 B)





Vilken grym idé jag har tänkt i liknande banor förut, men inte i detta sammanhang då :)
skulle lätt vara på. är ju som att vara med i postkod miljonären fast med rätt så garanterad vinstchans  :lol:


Florian le Sage

  • Gäst
---men hallå är det inte fler som vaknat, detta är ju en supergrej för oss alla...kom igen nu!  :mellow:


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
liten tanke.
om alla läger 150 i månaden o en skall få "potten" tar det 53 år innan alla får ta del av potten o då fall o alla måste pröjsa 53 år..
bara en tanke
att leva är att dö


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Skulle just säga detta.... om alla skall få 100.000kr måste samtliga "spara" ihop samma summa, lite som pyramidspel, där en fåtal får mycket, medans andra ingenting...


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
---men hallå är det inte fler som vaknat, detta är ju en supergrej för oss alla...kom igen nu!  :mellow:

 :lol:



Florian le Sage

  • Gäst
-men vad är det med er som lagt de 3 senaste inläggen egentligen???
-varför så antagonistiska, och varför skulle det ta 53 år ynot???
-vad är det du inte förstår clemens???

Detta är ju då INTE något pyramidspel, eller något där någon skulle tjäna på eller lura någon, snälla försök inse hur bra idé detta är istället för att vara så neggo grabbar!  :)

Kan någon säga mig hur många (potentiellt intresserade) medlemmar som finns här istället så man kunde räkna ut det hela lite vettigt o smidigt, det handlar om 100:- i månaden för envar...borde inte vara varken för dyrt eller svårt för dom som är intresserade...


Florian le Sage

  • Gäst
Wernborg + mikke, vad är det som är så jävla roligt egentligen, invig oss andra istället för att på detta sätt göra narr av en seriös grej-eller missförstår jag era gapskrattande smileys totalt?!


Utloggad tsmalmbe

Om envar av alla registrerade 650 medlemmar skall få lönedag en gång, och lönedagen är en gång per månad är det ju enkelt att räkna: 650/12=~54. Alltså kommer det att ta 54 år förrän vi kommit igenom "första varvet" så att alla fått avlöning. Om vi räknar med (orealistiskt) att bara 10% av medlemmarna skulle deltaga, tar det fortfarande  nästan 6 år förrän alla fått inkassera. Pyramidiskt blir det på det sättet att det inte är troligt att de i sista ändan kommer att få deltaga på annat sätt än genom att betala.

.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Tja, om alla ska få denna summa måste alla spara ihop till den. Pengarna kommer ju liksom ingen annanstans ifrån än från de som är med i systemet. Denna "superidé" bygger på att ett stort antal individer känner sig motiverade att förse ett fåtal med pengar.

Om du är nummer ett betyder det att du ska sluta att förse kontot med pengar så fort du fått din utbetalning enligt din modell. Då måste en annan in direkt i systemet som är beredd att vänta VÄLDIGT många år på sin utbetalning. (Var det 53 år Ynot?)

Tro mig.... Det är en mycket dålig ide. Även om tanken är lite kul.....


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music
Wernborg + mikke, vad är det som är så jävla roligt egentligen, invig oss andra istället för att på detta sätt göra narr av en seriös grej-eller missförstår jag era gapskrattande smileys totalt?!

Var o en måste ju spara till summan som var och en får. Den uträkningen kan du väl göra själv Christian. Om det är 100 medlemmar som lägger 100 kr var 100 ggr så förstår jag inte vad vinsten är mer än att du har stor chans att bli lurad av de som får pengarna första omgångarna. Precis som ett pyramidspel. Eller har jag missförstått nåt? Jag trodde faktiskt du skojade. Om du inte gör det så skäms på dej ;) / Mikke


Florian le Sage

  • Gäst
Om envar av alla registrerade 650 medlemmar skall få lönedag en gång, och lönedagen är en gång per månad är det ju enkelt att räkna: 650/12=~54. Alltså kommer det att ta 54 år förrän vi kommit igenom "första varvet" så att alla fått avlöning. Om vi räknar med (orealistiskt) att bara 10% av medlemmarna skulle deltaga, tar det fortfarande  nästan 6 år förrän alla fått inkassera. Pyramidiskt blir det på det sättet att det inte är troligt att de i sista ändan kommer att få deltaga på annat sätt än genom att betala.



Om vi räknar med 10% deltagarantal, orealistiskt eller ej, jackpott för envar en gång/månad och då under ca 6 år som du säger så blir det 6500:- dvs inte speciellt spännande dock inte att spotta på heller!

Jag försökte redigera inläggett men det hade redan gått iväg...inser sakteliga vissa fakta, MEN tanken var/är god och det handlar INTE om svindleri etc för er som tyvärr vill tro sådant!
Klart att alla är med från början till slut menär det inte värt att få potten en gång för en ringa insats, ähh jag vet inte längre...

Ett alternativ är att jag drar upp mitt livs historia och nuvarande situation vilket säkert skulle bidra till en smärre/större insamling i samma anda men det har jag inte mage till...hör ständigt folk på jobbet eller ute i samhället som beklagar sig förbaskat jämmerligt och patetiskt ömkligt över sina futtiga Svensson-lyxproblem och dom vet inte ett endaste skit om vad riktiga problem är för något, sådant som folk ifrån andra ländra skakar av sig som damm och skakr på huvet åt!

Hur som helst - idén var en tanke som damp ner i morse, hypotetiskt...

 B)
« Senast ändrad: 31.10.2007, 21:47:51 by Florian le Sage »


Utloggad tsmalmbe

Skulle man istället anta att hälften=325  st. av forumets medlemmar deltog så skulle envar få 32.500:- per månad under samma tidsperiod, och grejen är ju faktiskt så att alla som förbinder sig att deltaga är med under hela resans gång, från första till sista månad under dessa år för att alla skal få jackpot, vaddå pyramidspel-fattaru/ni???  ;)

Om 325 medlemmar deltar, och ENVAR skall få ut 32.500 VARJE MÅNAD betyder det att ENVAR skall betala in 32.500 VARJE MÅNAD.

Nollsummespel, ta fram kalkylatorn.

Om vi nu fortfarande talar om att alla får jackpoten EN GÅNG per "spelrunda", betyder det att den sista i turen pungat ut 32000 give or take, förrän han får ut pengarna. Jag rekommenderar Indien-fonder istället.
« Senast ändrad: 31.10.2007, 21:34:25 by tsmalmbe »
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
Tja, om alla ska få denna summa måste alla spara ihop till den. Pengarna kommer ju liksom ingen annanstans ifrån än från de som är med i systemet. Denna "superidé" bygger på att ett stort antal individer känner sig motiverade att förse ett fåtal med pengar.

Om du är nummer ett betyder det att du ska sluta att förse kontot med pengar så fort du fått din utbetalning enligt din modell. Då måste en annan in direkt i systemet som är beredd att vänta VÄLDIGT många år på sin utbetalning. (Var det 53 år Ynot?)

Tro mig.... Det är en mycket dålig ide. Även om tanken är lite kul.....


japp  53,333 till ock med..
ingen kritik bara fakta
att leva är att dö



Utloggad tsmalmbe

Nej, ingen kritik eller så från min sida heller. Och jag tror inte du var ute att lura någon. Jag var närmast ute efter att korrigera vad jag tror var ett oskyldigt smärre tankefel från din sida.

EDIT: Om det är OK, så kan jag dela på tråden så vi kan fortsätta drömma här, och fast läsa om pyramiderna under offtopic?
« Senast ändrad: 31.10.2007, 22:08:17 by tsmalmbe »
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com

Florian le Sage

  • Gäst

Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Jag håller mig till lite mer realistiska/tråkiga önskelistor och tänkte skaffa mig en bas i julklapp :)

blargh


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Jag håller mig till lite mer realistiska/tråkiga önskelistor och tänkte skaffa mig en bas i julklapp :)


jag rekommenderar just den modellen starkt!! riktigt apsköön o spela på o låter riktigt bra!!
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Jag håller mig till lite mer realistiska/tråkiga önskelistor och tänkte skaffa mig en bas i julklapp :)


jag rekommenderar just den modellen starkt!! riktigt apsköön o spela på o låter riktigt bra!!
Vad är den stora skillnaden mellan Squier och riktig. Jag tänker främst på mickarna och finishen, men jag har säkert fel.
De verkar ju väldigt prisvärda, speciellt om den är apskön (vilke är ett väldigt vag liknelse för mig)  :P
« Senast ändrad: 01.11.2007, 01:17:33 by Zyan »


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Jag håller mig till lite mer realistiska/tråkiga önskelistor och tänkte skaffa mig en bas i julklapp :)


jag rekommenderar just den modellen starkt!! riktigt apsköön o spela på o låter riktigt bra!!
Vad är den stora skillnaden mellan Squier och riktig. Jag tänker främst på mickarna och finishen, men jag har säkert fel.
De verkar ju väldigt prisvärda, speciellt om den är apskön (vilke är ett väldigt vag liknelse för mig)  :P
vad skiljer behringer från mackie?
tsm från neumann!? ;)
valet av material, det väldetaljerade arbetet etc etc etc.. :)
men även märket gör en stor skillnad.. skillnaden mellan en sådan här och en "riktig" fender skiljer på några tusenlappar just pga. märket.

nåväl kanske inte rätt tråd, menmen..
e ngn intresserad, så starta en ny tråd.
sorry för så mkt OT..
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music
Jag har köpt saker av Christian och haft med honom att göra förut. Florian är en  bra karl om än lite annorlunda och mer hetlevrad, känslomässig än de flesta av oss ( jag är filbunketypen ). Så det var nog välment det hela.

Jag hade gärna startat en fond i syfte att bygga en åtråvärd studio i en annorlunda omgivning. Tänk er att vara delägare i en studio på toppen ( eller i närheten ;) ) av Kebnekajse eller annat fräckt ställe. Snacka om att "stora" grupper skulle komma för kreativitetens skull. nåväl..... Man ska ha drömmar :) . / Mikke


Utloggad HomoNeophilus

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 454
  • fnord
    • Visa profil
Jag håller mig till lite mer realistiska/tråkiga önskelistor och tänkte skaffa mig en bas i julklapp :)


jag rekommenderar just den modellen starkt!! riktigt apsköön o spela på o låter riktigt bra!!
Vad är den stora skillnaden mellan Squier och riktig. Jag tänker främst på mickarna och finishen, men jag har säkert fel.
De verkar ju väldigt prisvärda, speciellt om den är apskön (vilke är ett väldigt vag liknelse för mig)  :P

Precis som med instrument från andra märken skiljer det ju sig från exemplar till exemplar. En bra Squier kan ju vara bättre än en dålig Fender. Generellt om billigare instrument kan man väl säga att elektroniken brukar vara sämre och krångla oftare, andra mickar, annan greppbräda som oftast inte är lika behaglig och svårare att stämma. Testa, känn och lyssna och stäm av med bankkontot...
http://www.psyjuntan.se
http://www.pantunes.se
http://www.ljudmigrering.se


Utloggad Fredrik Karlsson

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 325
    • Visa profil
Förresten, den där idén om att alla samlar ihop till en present är inte alls tokig, vad sa du nu Puzzlät-
314:- för dessa dyrgripar fördelat på alla medlemmar?
Det är ju ingenting och ännu mindre blir det att bidra med om man sänker ambitionsnivån en aning, ner till hälften =150:- per skalle och man får ihop ca 100.000:- tänk vilket kapital att disponera över!

Om detta skulle kunna göras med allas medverkan och goda vilja så skulle alla få bli bli rika en gång var, dvs varje medlem på k-rummet bidrar en gång/månad med 100-150:- till en pott som varje månad går till var och en enligt en turlista (givetvis till mig först såsom upphovsman till idén  ;) ) under så många månader som antalet medlemmar motsvarar, helt ideellt och inga skatter, vill man så fortsätter man i evighet och vi tar snart över Sverige, Europa och Världen---skämt åsido jag menar allvar, vilka är på?

Jag startar i så fall en fond/öppnar ett konto som kommer gagna oss alla, bra idéer kommer på morgonen!!!


Det kan bli en klurig sak att utröna vilka som nu räknas som medlemmar=seriösa etc, risken finns ju att det plötsligt trillar in lycksökare som inte har med k-rummet att göra, visst, det blir mer pott/klirr i kassan men forumet blir urholkat och materialistiskt/kommersiellt och snart börsnoterat, vill vi ha det så eller???
Nej personligen tror jag att vi behåller det på nuvarande skala och endast de som varit med ett tag skall få deltaga, vi känner ju till varandra rätt bra även om vi inte alla älskar varandra pga meningsslkijaktigheter etc, men så är ju livet!

Man kommer i så fall att få skriva på ett kontrakt där man godtar reglerna det innehåller-
(alla kontrakt är ju bindande) vilket innebär att ingen får/kan smita eller hoppa av efter det att just den fått sin pott, tvärtom skall man inse att detta lyckans hjul är värt att haka på varv efter varv...

Hoppas även admin-gänget inser potentialen och lyckan i denna fyndighet och ger klartecken, ett internt lotteri=mycket bra för oss alla!!!

 B)





Vilken grym idé jag har tänkt i liknande banor förut, men inte i detta sammanhang då :)
skulle lätt vara på. är ju som att vara med i postkod miljonären fast med rätt så garanterad vinstchans  :lol:

Jag är redan med i ett liknande system!
Vi är 20 pers som betalar 1000:- i mån i 20 månader, varje månad får man "buda" för att få pengarna, om man tex budar 200 spänn och "vinner" så betalar man 1200:- resterande av tiden.
Man behöver inte bjuda om man inte vill, efter 10 månader så är man plus minus noll, därefter blir det bara plus..
Så antingen "tjänar" man pengar om man vill det eller så "lånar" man pengar om man känner för det.
Min musik på Myspace:
www.myspace.com/carsonscar


Utloggad tsmalmbe

Man behöver inte bjuda om man inte vill, efter 10 månader så är man plus minus noll, därefter blir det bara plus..

Är det ett stängt system, så är det inte möjligt för nån att gå på plus, utan att nån annan går på minus.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.