Kontrollrummet

Hägge i huset...

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Hägge@Clonework

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 546
    • Visa profil
    • clonework.com
Hej,

Mitt namn e Stefan men Hägge reagerar jag bättre på. Har en egen liten kommersiell studio i Sjundeå som ligger i södra Finland sådär 50km väster om Helsingfors. Kolla in min hemsida http://www.clonework.com/. Tyvär är allt där på finska men jag har på känn att endel här på kontrollrummet klarar av det finska språket... resten får se på bilder.  ;)

Har hållit på med inspelning i sådär 15 år, kommersiell studio har haft i 2 år nu. Spelar bas i flera band samt gitarr och lite keys.

Hägge


Utloggad tsmalmbe

Bingo, välkommen in!
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


DåligtGehör

  • Gäst
Hej. Fattade "TV goes digital but..." Hur som helst så såg studion ut att ha en varm och skön atmosfär.


Utloggad Hägge@Clonework

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 546
    • Visa profil
    • clonework.com
Tack, vi försöker hålla det mysigt. Vi kommer att satsa hårt på analog inspelning inom den närmaste framtiden. Fick i går levereans på en Studer A80 mkIII bandspelare och en Soundcraft mixer från 70-talet. Ska försöka få dem installerade så fort som möjligt.

Hägge


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjena Stefan o välkommen till KR!

Alltid välkommet med sakkunskap här, hoppas du har möjlighet att dela med dig av din mångåriga erfaremhet.
Kollade studion på  webben, verkar väldigt skön om man säga så. Bor ju nästan granne så kunde tänka mig en visit vid passligt tillfälle! :)



h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Hägge@Clonework

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 546
    • Visa profil
    • clonework.com

Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
välkommen hit :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol