Tackar alla för snygg feedback!
JA sången är faktiskt gjord så att jag klämde på RECORD knappen o så och så jammade jag på nånting bara för att testa hur låten skulle låta med sång, en gång inbandning på gehör o så klämde jag till med några otajta stämmor, för det finns inte nån riktig text till låten ännu. Låter kanske konstigt detta men så gick det till. Så bara jag får nån text nerskriven o en melodi som jag kan komma ihåg på nytt så tror jag att det kan bli intressant låt. Kompet är ju igen lite prövomål på nya riff o sound. Och trummorna har jag jobbat som tusan med, alltid haltar det på nåt ställe.... Men efter denna positiva kritik ska nog detta fås till ett slutresultat på "färdiga" sidan så småningom!
Tsmalmbe:
Jou, underlig låt detta, kan väl hålla med om det, tycker om att lite experimentera med just, hmmm underligheter. Sången kommer att nå nya höjder som sagt, bara jag finner rätta melodin o text som håller, ska be Spacetrucker om stöd!
Micael:
Bör medges att fast jag sitter allena o skruvar på mina låtar så känns det faktiskt kul, sitter ju lixåm o funderar att vad må KR gänget säga om detta nu då..

Och sen när musiserandet inte längre känns kul så lägger jag helt enkelt av. Jou, sången kommer att bätras på. lovar. Kul att du tycker principen i låten funkar, finslpningen fortsätter, stämmorna skall stämmas o kören ska köras

Karl:
Verkligt kul att du gillar, har ju verkligen försökt att få kontraster här, kanske lite för mycket åxå, o trummorna ska jag ge en regel omgång ännu, försökte ställa riffen efter trummorna men nu kommer jag att göra tvärtom, trummorna enligt riffen.
TAcker för eran lyssning o kommentarer, ha en trevlig weekend!

h. johan
« Senast ändrad: 02.11.2007, 23:26:18 by mahan »
---<<<<---- theoldmanstillgoingstrong ---->>>>---
..............