Kontrollrummet

Möjlig bug: Var hamnar jag egentligen?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Alltså, jag har inte fattat det här riktigt. När jag öppnar en tråd så hamnar jag ibland på första inlägget, ibland på sista. Varför? Det är inte så att jag t ex hamnar på första inlägget i en tråd som jag inte har läst tidigare och på det sista i en som jag inte har läst, vilket vore lite logiskt. Det kan gälla samma tråd, som nyligen i tråden "prylar du köpt" (heter något sånt i alla fall). Då kom jag först till sista inlägget, efter en timme när jag öppnade samma tråd kom jag till första. Borde man inte åtminstone komma till senast inlagda post efter det att man sist läste?


Utloggad Magpie

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 59
  • Sillstryparslaktarn
    • Visa profil
Jag upplever också detta, ibland hamnar man i början, ibland i slutet.
Dessutom har jag ändrat i mina inställningar så att jag ska se 50 trådar och 50 inlägg per sida.
Ändå visas bara ca 15 trådar per sida när jag kollar olästa trådar.
Ljudexempel med min stratocaster och pod-xt: http://www.speedyshare.com/523743472.html


Utloggad Overkill

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 157
  • Jag är bäst.
    • Visa profil
Jag har förstått det som att man hamnar i senaste posten när man klickar på tråden från förstasidan (ni vet, där allra längst upp). Men klickar du på tråden när du är i kategorin så kommer du till första. Likadant när du klickar på trådens namn (till höger) i kategoriöversikten en bit ner på förstasidan. Vill du komma till senaste får du klicka på pilen.
Maybe. Maybe not. Maybe fuck yourself.

http://www.myspace.com/janiceprix


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Jag har förstått det som att man hamnar i senaste posten när man klickar på tråden från förstasidan (ni vet, där allra längst upp). Men klickar du på tråden när du är i kategorin så kommer du till första. Likadant när du klickar på trådens namn (till höger) i kategoriöversikten en bit ner på förstasidan. Vill du komma till senaste får du klicka på pilen.

Det låter ju troligt, hade inte ens tänkt så långt. Så kan det gå! :) Tack för svaret!


Utloggad tsmalmbe

NEW eller NYTT eller NYA -knappen för er automatiskt till det senaste olästa inlägget på alla andra sidor än på första sidan.

Lite ologiskt, jovisst. Såna där småsaker som man kanske måste korrigera, men troligen hinner alla vänja sig förrän jag hinner fixa det.. :)
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Slipped_Away

  • Gäst
NEW eller NYTT eller NYA -knappen för er automatiskt till det senaste olästa inlägget på alla andra sidor än på första sidan.

Lite ologiskt, jovisst. Såna där småsaker som man kanske måste korrigera, men troligen hinner alla vänja sig förrän jag hinner fixa det.. :)


Gött att det fanns en förklaring på det iaf, hehe.. Men jag skulle nog gärna se att man alltid kommer till första inlägget när man klickar på en tråd. oavsett om man läst den innan eller ej. och att det finns en knapp brevid som tar en till det senaste inlägget. :)

Peace!

/Robban