Forum > Demolåtar

om slentrian låtar är folk vore jag kina................ynto

(1/4) > >>

ynot:
vassmusic.com/funijavafan.mp3

mp3
iantwanna sea you a gain
ynot....
efter jobbet o träning medans jag stretchade....
roligt med lite komentarer på mixen o ljud bilden o hur fan får man dynamik...

equality:
Ja, så ska en slipsten dras. Utflipprat och obönhörligt tung bas i bästa ynot-stil. Sången kanon, särskilt när du går upp i registret.

Emulator:
kort kommentar: introt och början är sjukt bra, bra ljudbild, bra sångeffekter, bra sång. Sången här är bättre ju mindre du tar i faktiskt..mer av den varan.

Sen flippar det ur helt. galet, men mindre bra än början. hold your horses i större utsträckning så blir det fenomenalt :D

Dividend:
först läste jag: fun in java faaaaaaaaaaaaan ;) (filnamnet)

höhö, programmerat för mycket. DOck inte i java.
skall lyssna på låten nu (3 min paus)

fasen måste sätta den på repeat. COOOLT! :)

Svårt att säga något konstruktivt (av självklara anledningar). Skulle vilja ha texten (om det är möjligt), svårt att höra på flera ställen. Trots att du sjunger utmärkt ;)
Avslutet är som hur man nattar ett barn ;)
Rösten tar intresset och uppmärksamheten, svårt att bry sig omannat även om de andra elementen (instrumenten) ackompanjerar låten väldigt bra.

Fin urladdning!!! :)

/Per

MrPhil:
mumsigt!  B)
inget fjäskande för lyssnaren ;)
lite känslig för svengelska är jag så där anmärker jag lite - men bara lite. sången är som vanligt intressant.
ljudbilden.... ja, antingen blev det precis som det skulle eller så spelade slumpen stor roll.
det finns en ren kompgitarr som låter lite fasfel.
lite tjatig som låt, en tung brutalgitarr hade lyft låten ännu mer, kan komma in lite omotiveerat o riffa en stund....
skitsvårt att säga nåt om ljud/arr som sagt, måste nästan veta vad du ville uppnå o kunna jämföra, finns ju inget att direkt jämföra med vilket i sig är bra :) men är det något så är det väl gitarrsoundet jag hade velat ändra lite på, kanske lite hårdare, kanske lite mer varierat beroeende på vad som spelas
ett hallelujah moment!  ^_^

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion