Forum > Demolåtar
om slentrian låtar är folk vore jag kina................ynto
Harmonica mike:
Tjabba T.
Shit,får lite Zappa vibbar av musiken.Asa skönt gung i denna.Sången svinbra! Mixen låter bra,vägrar att såga nåt.
Härligt,som en vitamin injektion för öronen.
Nice T!
Mvh
Micael
ynot:
eq..... roligt att det diggas även i det högre registret...
emu .. japp lite påskallen det gick till vanssinets gränser på slutet. skall nog börja där o jobba mig bakåt lite vid tillfälle.
divided....visst fan laddade det ur tackar för tankar :D
mr phil... tar till mig guran dist tankarna kanske inte så dumt... visst är det dåligt med fjäsk oxå...tackar..
hm... tänkte lite zappa faktiskt mer känslan på dist guran tyvärr saknas det lite teknink o tonöra men roligt som fan ...
roligt att ni lyssnar o kommenterar det stärker i mörkret ..
en oskrapad bilruta är oxå en ruta..
tony
mahan:
Hoj Tyno!
Åter en snygg afterwork låt. Hur gör du på lördan o söndan då? No work, no afterwork music :D
Gillar arret och tycker mixen ligger i go balans, utom kanske på slutrakan, I don´t wanna hear that again :P
Personlig touch o snyggt grepp över det hela, utom kanske på slutrakan...
FAn, det finns ju inget att såga på, ja utom kanske på slutrakan.
Me like afterwork stuff! :)
h. nahoj
Wernborg:
Lite skön Ynot-mainstream här.....
Lite bas- och gitarrhjälte också. Härligt. Något osammanhållet kanske, men som människa är en riktig fylla nödvändig ibland. Musik ska kanske också va en riktig fylla ibland?
På slutet hörde jag en röst du inte visat tidigare. Mjuk och fin. Ta fram den och gör en ballad eller nåt när röken lagt sig från denna.
ynot:
--- Citat från: mahan skrivet 25.10.2007, 23:40:50 ---Hoj Tyno!
Åter en snygg afterwork låt. Hur gör du på lördan o söndan då? No work, no afterwork music :D
Gillar arret och tycker mixen ligger i go balans, utom kanske på slutrakan, I don´t wanna hear that again :P
Personlig touch o snyggt grepp över det hela, utom kanske på slutrakan...
FAn, det finns ju inget att såga på, ja utom kanske på slutrakan.
Me like afterwork stuff! :)
h. nahoj
--- Slut citat ---
på helgen sover jag ut för att orka nästa vecka :rolleyes:
den berämda slutrakan .. nja kan hålla med lite om den tackar för örat o tanken..johan..
tnoy
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida