Forum > Demolåtar
Under water - VERSION 2 - syntigt.
Wernborg:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 14.10.2007, 23:37:58 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 14.10.2007, 23:10:22 ---sent skall syntaren vakna? :unsure:
--- Slut citat ---
Det är synt om människan (sure).
Ja det är inte min melodi precis det här. Föredrar helt klart version 1 fast utan ... ja just det. Men du har gett dig fan på att göra en syntig-låt så då är det så det är... och jag lämnar över till folk som har mer känsla för synteser ;)
--- Slut citat ---
Efter vad frun sa så föredrar jag inte nån av versionerna. Emu ska eventuellt få till en version av detta också med utgångspunkt i vocodersången.
Vi får väl se om version tre kan tilltala både dig och mig mer än de första två. :)
Holeen:
Nä du Wernborg - det här svänger inte! In i studion och tänk lite mer Disney - Elton John - klippan på savannen och...där visas den nya lejonkungen upp och stråkarna tar vid och allt moffas upp och blir svulstigt!!!!
tsmalmbe:
Version 2 låter milt sagt excentrisk (jag får inte säga underlig, det är politisk inkorrekt har jag hört)
Version 1 låter bara platt. Fula defaultpreset-trummor, och allt som fungerar i dev versionen mixat låååångt i bakgrunden.
Wernborg:
--- Citat från: Holeen skrivet 17.10.2007, 23:30:53 ---Nä du Wernborg - det här svänger inte! In i studion och tänk lite mer Disney - Elton John - klippan på savannen och...där visas den nya lejonkungen upp och stråkarna tar vid och allt moffas upp och blir svulstigt!!!!
--- Slut citat ---
Får raka skallen och ansöka om namnbyte då.
Moff moff.
Wernborg:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 18.10.2007, 00:00:07 ---Version 2 låter milt sagt excentrisk (jag får inte säga underlig, det är politisk inkorrekt har jag hört)
Version 1 låter bara platt. Fula defaultpreset-trummor, och allt som fungerar i dev versionen mixat låååångt i bakgrunden.
--- Slut citat ---
Excentrisk!! Hihi. Inte bra, däremot ganska dåligt eller? :P
Vad är det som låter bra i version 1? :lol: :lol:
Tack så länge....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida