Forum > Demolåtar

Under water - VERSION 2 - syntigt.

(1/8) > >>

Wernborg:
LÅTNAMN: Under water
ARTIST: W
GENRE: Rock?
LÅTLÄNGD: 4,34
KOMPOSITÖR: W
PRODUCENT: W
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3

ynot:
på minner lite om underwater på forum festival 4.a i inledningen ..
sången är lite insjuken. o inte helt färdig lagd kanske.
gillar arpegiovandrins synten.
tycker guran är panoredad åt höger...eller vänster. inte helt balanserad .kan nästan tro att jag mixat den  ;)
basen luddar lite, mycket tryck ingen attack..tror den stör trummorna lite oxå.
ett par sura gittar toner en bit in i låten..
harmonierna o sångmellodi är fina.
återstår en heldel innan det är mumma men det är i alla fall mu nu...
tony

Wernborg:

--- Citat från: ynot skrivet 13.10.2007, 16:33:03 ---på minner lite om underwater på forum festival 4.a i inledningen ..
sången är lite insjuken. o inte helt färdig lagd kanske.
gillar arpegiovandrins synten.
tycker guran är panoredad åt höger...eller vänster. inte helt balanserad .kan nästan tro att jag mixat den  ;)
basen luddar lite, mycket tryck ingen attack..tror den stör trummorna lite oxå.
ett par sura gittar toner en bit in i låten..
harmonierna o sångmellodi är fina.
återstår en heldel innan det är mumma men det är i alla fall mu nu...
tony

--- Slut citat ---
Nej, den påminner inte om under water i forumfestivalen  :angry:     :D Nej, titeln möjligtvis. I vilket fall som helst var jag först. Gammal byrålådelåt detta.  :lol:

Resten av synpunkterna håller med om till 100%. Ett riktigt hastverk detta. La tex. sången medans lasangen var i ugnen idag.  :blink:

Det ska filas lite till.

Tack.

mahan:
Well well well!
Nu har vi låten med Wernis med autentiska gitarrer! Som första iaktagelese så ska hihatten ner och sången upp. Hihatten är väldigt vass o gör ont i lilla örat... ja ja jag vet att du sägar att jag ska lyssna med stora örat, nåväl :D

Grymt snyggt solo, och långt är det, och njutningsbart ända till slut. Snyggt slut åxå!
Dena låt håller sig nog på ytan, inte under. Arpesynten passar bra in , kanske lite ner  volymmässigt.

Och gå nu inte o dränk dig i kärlekens ocean ;)

Värt att slänga upp i <färdiga> avdelningen tycker jag, yess! :)

h.  johan

Wernborg:

--- Citat från: mahan skrivet 13.10.2007, 22:12:35 ---Well well well!
Nu har vi låten med Wernis med autentiska gitarrer! Som första iaktagelese så ska hihatten ner och sången upp. Hihatten är väldigt vass o gör ont i lilla örat... ja ja jag vet att du sägar att jag ska lyssna med stora örat, nåväl :D

Grymt snyggt solo, och långt är det, och njutningsbart ända till slut. Snyggt slut åxå!
Dena låt håller sig nog på ytan, inte under. Arpesynten passar bra in , kanske lite ner  volymmässigt.

Och gå nu inte o dränk dig i kärlekens ocean ;)

Värt att slänga upp i <färdiga> avdelningen tycker jag, yess! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Kul att du tycker det håller.  :wub:
Men tycker nog att jag ska fixa till nivåer och lite annat innan den hamnar i färdiga....

Tackar.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion