Forum > Demolåtar
1up-Funkjazz V3! Nu 7 min med walking bass och längre stick! :)
Dividend:
Jag gav ju lite kommentarer på msn, någon negativ. Men sammantaget är det kul och uppfriskande att lyssna på. Jag har den på mp3-spelaren!
Försök dock att variera beatet lite mer ;)
1up:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 22.10.2007, 00:38:18 ---Tjena.
Jorå,det tar sig.Du har nåt skönt på gång där vid 2.54..Väldigt funkigt och skönt sväng.Tyvärr alldeles för kort :( jag hade vilja höra mera av det.Och sedan går låten liksom tillbaka till ursprunget,bortsett från"radio referatet" eller vad jag nu skall kalla det :D
Funk delen(2.54 om jag nu får kalla den det) skulle gärna få vara mera funk än jazz i mina öron för att accentuera skillnaden mellan stilarna.Men det är ju min åsikt,så låt dig inte färgas allt för hårt av det.I långa loppet så blir det lite enformigt med samma basgång och komp.Korta ned låten eller utveckla arret blir mitt recept för att sy ihop det snyggt.
Men men,det tar sig sa mordbrännaren.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
:) Ska pula vidare nu. Fick ny inspiration. Tack!
menar ni att jag kom undan med saxliret 3:14-3:32 med hedern i behåll?? :D
Tack Equality och Dividend! Ska sänka volymen lite då på ackorden så plickar de mindre.
Dividend:
Version 3 är fet att lyssna på med hörlurar!!
Harmonica mike:
I´ll be back!
Short of time now..
mahan:
JA jag köpte ju dom förra versionerna, så hur gör vi nurå, snackmusik hör absolut inte till mina favoriter, men men men... på nåt sätt lyckas du fånga upp en snygg stämning med det gamla blåset och snacket så att, hmm hamnar nog köpa denna version åxå! :D
Men nu får du inte förlänga den mer, då åker vi alltför långt bak i historien ;)
Snyggt jobbat, trots snacket så gillas detta!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida