Forum > Demolåtar

Daniel Aurell-Holding Hands Ny verre i samarbete med Marsall Jag vill inte Gå :)

<< < (3/4) > >>

1up:

--- Citat från: Asti skrivet 15.07.2018, 12:33:30 ---Snyggt beat som pumpar på bra!
Sitter bara och väntar på att Michael Jacksons sång ska komma in.... B)
Det går nog att lägga på ytterligare percussion, som förstärker efter hand,
samt kanske även lite synthfigurer som puttrar i bakgrunden.
/Asti

--- Slut citat ---

Mm en synthslinga blir det nog och kan pröva med pålägg från slagverkssektionen för lyft av låten i senare halvan.

1up:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.07.2018, 07:26:25 ---Stiligt jobbat. Fina sound. Håller med de övriga att basen är fin. Lite mer slagverk kanske? Själva låten säger jag inget om... sån här 80-tals "disco-humppa" var aldrig min grej :mellow:

//Space

--- Slut citat ---

Tack space kul ljuden gillas - ganska förtjust i dem själv. :)

1up:

--- Citat från: Gurano skrivet 17.07.2018, 00:11:39 ---Bra sväng som, som sagt, för en åt 80ish-talet.
Kanske sång skulle förgylla?
/G

--- Slut citat ---

Tackar, jo sång skulle nog funka fint. Om någon e sugen att lägga vox så går det bra.

1up:
Ny version uppe ! :) Förlääängd.

Marsall:

--- Citat från: 1up skrivet 17.07.2018, 09:31:27 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 17.07.2018, 00:11:39 ---Bra sväng som, som sagt, för en åt 80ish-talet.
Kanske sång skulle förgylla?
/G

--- Slut citat ---

Tackar, jo sång skulle nog funka fint. Om någon e sugen att lägga vox så går det bra.

--- Slut citat ---

Nu vart den perfectomento i längd o beat B)
Om du inte har nån på G så skulle jag kunna yla nån räka om jag hittar nåt ?..Vad går den i för bpm ?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion