Tjohej!
Detta var min åsikt i själva omröstningen:
Kul intro, solisten e nog inte riktigt nykter i denna "sitjuuuäition". Och octsho, pumpa katten, texten tar alldrig slut. Det är såpass drivet över kanten detta alster att man kan ju inte låta bli att le när man lyssnar. Enda låten som jag lyssnat genom 10 ggr tror jag för att få reda på texten. ett finurligt sätt att fånga lyssnaren detta! Men men men, varför hittar jag inte BANJONA Och vilken krock skulle man hitta här? Karibisk musisering, käka bara på lek...Knepigt detta för poängsättningen...Näemen läser i tråden att fel version av låten har satts upp och banjona finns med på den riktiga verren, får väl tro på det då. Men en så här grym svampätare och textsluddrare måste få poäng, denna låt fick faktiskt min största uppmärksamheten av alla nio bedömnda låtar!
Lyssnar nu på ny version...
Måste säga att jag gillade tävlingsversionen mer, detta låter redan alltför väl inövat och cleant. Det var just detdär udda, distningarna o sluddrandet som fick mej att lyssna på låten. Men till all tur så har jag originalet nerladdat så att "sitjuuuäition" är under kontroll!

Och den versionen gav er en röst av mig!

h. johan