Måste ju bara gå in i tråden och tacka för alla vänliga kommentarer om min sång och mitt munspels lir.
Men samtidigt vill jag säga,ställer man mina prylar separat så är det inte så mycket att sätta i julgranen..
Härlig symbios i denna där tre individuella och genre spridda polare kunde ena sig under ett tak.
För mig är detta alster ett av KR:s absolut bästa collab.Men jag är ju liksom part i målet och skall nog vara tyst

Till Freddy kan jag säga,ja jag hoppas också att jag sjunger "saved my soul"..Jag har ju som dig över 20 års erfarenhet av live uppträdande,sång/munspel - så när jag sätter sång på nån annans låt(eller nån av mina egna)blir det med dom premisserna.Allt på en gång,som det blir live - what you here is what you get.Ibland missar jag och svengelskan skiner igenom,men vad spelar det för roll..Huvudsaken att känslan och feelingen sitter där,det är prio ett för mig.
Den dagen nån sågar det,ja då får jag väl träna lite till

Man behöver ju inte älska alla låtar,eller framförande för den delen.Ingen skall heller behöva byta genre för att tillfredställa nån annan.Man lirar det man kan och trivs i.
Så min blues får ni stå ut med tills jag kan ta ett Am6 i andra omvändningen rent

Mike