Forum > Färdiga produktioner

mahan - SOME DAY ONE DAY

(1/3) > >>

mahan:
Tjohej!
Festivalen undanstökad och alstren kan publiseras.
Alltså här e mitt bidrag till Forumfestival #4

Om det blev oklart för nån vilken krock jag siktade på så är det OPERETT, alltså intron ska föreställa denna kulturella del, tycker själv det blev snyggt :D Därav genren OPEROCK

LÅTNAMN:            SOME DAY ONE DAY
ARTIST/GRUPP:     mahan
GENRE:                OPEROCK
LÅTLÄNGD:           5:03
KOMPOSITÖR:       mahan
PRODUCENT:         mahan
SÅNG o STÄMMOR: mahan
EV. MEDVERKANDE: husflugan i Obbnäs
INSPELNINGSÅR:     2007
FORMAT:               mp3

Kommentarer tas gärna emot, både för och emot :D
VAd tycks, ska jag plocka bort dom obligatoriska festivalingredienserna, operetten i början och dom "glada" banjos i mitten?

Wernborg:
fem poäng från mig i denna. inte mycket till krock dock. allt passade ju utmärkt ihop.

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 07.10.2007, 14:38:11 ---fem poäng från mig i denna. inte mycket till krock dock. allt passade ju utmärkt ihop.

--- Slut citat ---

Bugar extra djupt för den fempoängaren, utdelad av Wernborg känns den riktigt skön! :D

Jo, den där krockjäkeln i intron tog faktiskt dubbelt så länge att knåpa ihop som hela resten av låten, stråkar o pukor o marschtrummor och stämmor! Nåväl om det, kommer troligtvis ändå att göra en version utan det tjafset!

tackar för lyssning, kommentar o poänggivning :)

h.  johan

Harmonica mike:
Ja ja du får väl en femma av mig också..Fast då hade du kanske vunnit? Shit vilken miss..Då hade det blivit finsktango i nästa festival :P

Lärdom: Mindre whiskey i kritiska lägen..

Skit Snyggt Johan - och vilken mix!!!

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.10.2007, 15:25:16 ---Ja ja du får väl en femma av mig också..Fast då hade du kanske vunnit? Shit vilken miss..Då hade det blivit finsktango i nästa festival :P

Lärdom: Mindre whiskey i kritiska lägen..

Skit Snyggt Johan - och vilken mix!!!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Jajjamen Micael!
Just den där kommentaren var rädd för, men du är förlåten käre vän,
men bara för att det gäller WHISKY :D :lol: :P
Tackar för lyssning o komment!

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida