Forum > Färdiga produktioner
mahan - SOME DAY ONE DAY
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.10.2007, 15:25:16 ---
Ja ja du får väl en femma av mig också..Fast då hade du kanske vunnit? Shit vilken miss..Då hade det blivit finsktango i nästa festival :P
--- Slut citat ---
Så nu blir det DANSBANDSJOJK då istället ! :D
Emulator:
Gillar denna låt, queen-vibbar så det stänker. Allt är bra överlag, men fångar mig inte riktigt.
Däremot börjar det bli tråkigt att kommentera herrns låter -det låter för bra för att hitta nåt att gnälla på :D
/T
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 09.10.2007, 15:43:29 ---Gillar denna låt, queen-vibbar så det stänker. Allt är bra överlag, men fångar mig inte riktigt.
Däremot börjar det bli tråkigt att kommentera herrns låter -det låter för bra för att hitta nåt att gnälla på :D
/T
--- Slut citat ---
TAckar T för det!
JO, Queen tycks återkomma i kommentarer om mina låtar, och det konstiga är att jag aldrig riktigt har diggat Queen, lyssnade sällan på dom, men konstiga äro harrens vägar :D
UShamej, det är ju inte kul att det tråkigt att kommentera "herrns" låtar, får väl dra sig tillbaka en tid eller sikta in sig allvarligt på tango, "humppa" eller walz kanske.... :(
TAckar för att du hade tråkigt en stund med lyssningen! :D :P :lol:
Eller kanske vi fortsätter som förut ;)
h. johan
Emulator:
hehe, det är ju iof bättre ätt det är tråkigt för att det är bra än att man skrattar för att det är dåligt :lol: :lol: :lol:
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 09.10.2007, 18:26:05 ---hehe, det är ju iof bättre ätt det är tråkigt för att det är bra än att man skrattar för att det är dåligt :lol: :lol: :lol:
--- Slut citat ---
JAmen för faäen, då kör jag igång fabriken igen då! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida