Forum > Färdiga produktioner
Henric Svensson - Moder Svea har du glorian på sne
Henric:
Nu är körpaketet på refrängen på plats!
Mvh Henric
Henric:
Glad Midsommar på Er alla!
Gitarrsolot är på plats och låten börjar bli klar!
Henric
Henric:
Klippt bort "vårt förtret" i övergången mellan refräng och gitarrsolot och låten är definitivt klar för min del!
Tack för lyssningar och kommentarer och fortsatt trevlig midsommar! Jag ska ut och kräla i dansbands/cover träsket nu på midsommardagen! B)
Mvh Henric
Asti:
--- Citat från: Henric skrivet 23.06.2018, 09:43:52 ---Klippt bort "vårt förtret" i övergången mellan refräng och gitarrsolot och låten är definitivt klar för min del!
Tack för lyssningar och kommentarer och fortsatt trevlig midsommar! Jag ska ut och kräla i dansbands/cover träsket nu på midsommardagen! B)
Mvh Henric
--- Slut citat ---
Blev bra med solot! Heter det vårt förtret eller vår förtret..? :rolleyes:
Låter färdigt och fint!
/Asti
Henric:
--- Citat från: Asti skrivet 23.06.2018, 18:37:48 ---
--- Citat från: Henric skrivet 23.06.2018, 09:43:52 ---Klippt bort "vårt förtret" i övergången mellan refräng och gitarrsolot och låten är definitivt klar för min del!
Mvh Henric
--- Slut citat ---
Blev bra med solot! Heter det vårt förtret eller vår förtret..? :rolleyes:
Låter färdigt och fint!
/Asti
--- Slut citat ---
Ingen aning, får kolla upp det....inga problem att klippa bort t:et i så fall! Jag säger som James Bond sa till Moneypenny: Oh Asti, you have always been a very cunning linguist! :lol: :lol: :lol:
Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida