Forum > Färdiga produktioner

Henric Svensson - Moder Svea har du glorian på sne

<< < (2/3) > >>

Henric:
Nu är körpaketet på refrängen på plats!

Mvh Henric

Henric:
Glad Midsommar på Er alla!

Gitarrsolot är på plats och låten börjar bli klar!

Henric

Henric:
Klippt bort "vårt förtret" i övergången mellan refräng och gitarrsolot och låten är definitivt klar för min del!

Tack för lyssningar och kommentarer och fortsatt trevlig midsommar! Jag ska ut och kräla i dansbands/cover träsket nu på midsommardagen!  B)

Mvh Henric

Asti:

--- Citat från: Henric skrivet 23.06.2018, 09:43:52 ---Klippt bort "vårt förtret" i övergången mellan refräng och gitarrsolot och låten är definitivt klar för min del!

Tack för lyssningar och kommentarer och fortsatt trevlig midsommar! Jag ska ut och kräla i dansbands/cover träsket nu på midsommardagen!  B)

Mvh Henric

--- Slut citat ---
Blev bra med solot! Heter det vårt förtret eller vår förtret..?  :rolleyes:
Låter färdigt och fint!
/Asti

Henric:

--- Citat från: Asti skrivet 23.06.2018, 18:37:48 ---
--- Citat från: Henric skrivet 23.06.2018, 09:43:52 ---Klippt bort "vårt förtret" i övergången mellan refräng och gitarrsolot och låten är definitivt klar för min del!

Mvh Henric

--- Slut citat ---
Blev bra med solot! Heter det vårt förtret eller vår förtret..?  :rolleyes:
Låter färdigt och fint!
/Asti

--- Slut citat ---

Ingen aning, får kolla upp det....inga problem att klippa bort t:et i så fall! Jag säger som James Bond sa till Moneypenny:  Oh Asti, you have always been a very cunning linguist!  :lol: :lol: :lol:

Henric

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion