Kontrollrummet

Uppladdning av "halvfärdiga demon" kör igång med betatestning

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tsmalmbe

OK, nu har jag gjort en del ändringar (bl.a i MediaCentret) som tillåter oss att köra en betatestningsfas av möjligheten att ladda upp material också bland "halvfärdiga demon". Denna möjlighet kommer till en början att vara begränsad på det sättet att jag kommer att dela ut rättigheter åt de som ber om sådana. I framtiden kommer detta troligen att ändras, men möjligheten kommer nödvändigtvis inte att finnas automatiskt för alla nyreggade medlemmar.

Idén med det här är att kunna höja på kvaliteten av "färdiga demon", genom att erbjuda en möjlighet att ladda upp sådant som är halvfärdigt på ett annat ställe. Ni som har möjlighet att använda egen server, gör gärna det i framtiden också. Då har ni maximal kontroll över halvfärdigt material. Halvärdiga alster på KR kommer också att utsättas för "rensning" me jämna mellanrum, så någon långtidslagring kommer det inte att vara frågan om.

Intresse kan anmälas här i tråden, eller PM om ni vill förbliva privata.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Yes..
Definitivt något för mig.Jag har ingen egen server plats så jag välkomnar detta initiativ.Fått en del klagomål när jag lagt upp ofärdiga skisser på färdiga..Detta gör ju att vi höjer kvalite´n på färdiga..Perrens!

Då skall jag kolla hur det går till..

Mvh
Micael


Utloggad tsmalmbe

OK, jag uppgraderade ditt konto så du kan ladda upp.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
OK, jag uppgraderade ditt konto så du kan ladda upp.

JAAAAA!
Mycket efterlängtat Tsm....Nu är jag med i matchen.