Nu har H-Mike lirat in lite munspel på slutet. 
Vad kan göras bättre mixmässigt (finns en del att önska från min sida där
)
Projektet går framåt - lite tankar - Skulle nog må bra av att bredda ljudbilden något, jobba mer med panoreringen låter lite platt. Kan oxå tycka att det är på gränsen till lite hårt/vasst i övre mellan/diskant enkelt fixat genom att lägga high cut på några av kanalerna - släpper man igenom diskanten på alla kanaler uppstår gärna oönskade adderingseffekter! Testa high cut från olika frekvenser med olika brant backe 6db/oktav 12db/oktav. Ibland brukar jag tänka från vilka instrument vill jag ha med toppdiskant ifrån och sen cutta lite grand på resten
Testa även att jobba mer med automationen på sångspåren, sången ligger väl framme och munspelet är väldigt starkt/långt fram i ljudbilden!
Jobba mer med dynamiken - lägg automation på mastern -1db på verser -0,5 db på prechorus/stick samt 0db på refräng t ex allt för att undvika en jämntjock gröt!
Ibland kan det vara coolt att göra likadant med panorering på t ex gitarrer - smalt på verser bredare på refräng eller tvärtom!
Och till sist det viktigaste - referenslyssna - hitta ett spår som låter ungefär som du vill att detta ska låta och A/B lyssna!
Henric