Forum > Demolåtar
Gurano & Asti - Dont believe you´re lonely
Gurano:
Space: tack. Ska kolla om sången distar men jag tror inte det. Har redan tagit bort en del gura så jag tror inte att mer tas bort men vi får se. Kanske att sången kan höjas liiite.
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 28.05.2018, 12:54:54 ---Wow, låter bra. Asti blir lite överkörd av resten. Kanske höja på sången eller dra ner på på nåt då Asti sjunger... eller till och med plocka bort nåt då sången är med, framförallt i versen tycker jag. Distar sången en aning?
Annars hur bra som helst :D
//Space
--- Slut citat ---
Jag har lagt lite dist på sången (och Chorus på kören)! :rolleyes:
Eddi:
Oj här gick det undan läste bara för någon dag sedan att det nog inte gick att sjunga till denna men hej! Det gjorde det ju och så snyggt det blev har bara rosor till er, låter utmärkt and I dont think Im lonely :D
Harmonica mike:
Ja jäddrar i min lådda!
Gitarr rockern möter Affeakustisk på beachen och bestämmer sig för att skriva en låt - snyggt grabbar gillar detta.
Skön ljudbild,inget att såga på.
Kul med såna här collabs från olika genre,riktigt bra detta. Fem slippers av fem helt klart.
Mike
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 29.05.2018, 02:46:25 ---Oj här gick det undan läste bara för någon dag sedan att det nog inte gick att sjunga till denna men hej! Det gjorde det ju och så snyggt det blev har bara rosor till er, låter utmärkt and I dont think Im lonely :D
--- Slut citat ---
:D Vi tackar
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 29.05.2018, 06:26:04 ---Ja jäddrar i min lådda!
Gitarr rockern möter Affeakustisk på beachen och bestämmer sig för att skriva en låt - snyggt grabbar gillar detta.
Skön ljudbild,inget att såga på.
Kul med såna här collabs från olika genre,riktigt bra detta. Fem slippers av fem helt klart.
Mike
--- Slut citat ---
Tackar - Fem slippers är inte dåligt :)
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida