Forum > Demolåtar
Gurano & Asti - Dont believe you´re lonely
spacetrucker:
Får vårkänslor av låten :unsure:. Sköna melodislingor som tyvärr blir lite långrandiga som det är nu. Sång skulle inte vara helt fel.
Är det du själv som lirar bas? Den gillas skarpt ^_^
//Space
Asti:
Sköna harmonier/melodier och lagom flummig! :)
Låten får mig på gott humör och inbjuder till sång.
/Asti
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.05.2018, 07:46:18 ---Skön liten dänga G. Bra mixat också.
Sång skulle nog gå..Nappar ingen och ylar så lägg den i "att testa listan" då det är läge för musik igen..
Mike
--- Slut citat ---
Tackar
Tror att sång kan vara på G :)
--- Citat från: Marsall skrivet 24.05.2018, 18:44:46 ---Vart skönt med ett andrum där. :)..vill du så varför inte även låta 2 st vändor av slingan gå innan trummorna spelar för fullt sen igen...efter du gjort den sköna virveln ..som ett stopp i 2 takter med kompet lirande men trummorna inväntar ytterligare en startvirvel så att säga.. B)
--- Slut citat ---
Oki tackar
Får se om jag gör någon mer ändring - omöjligt är det inte :)
--- Citat från: spacetrucker skrivet 25.05.2018, 09:54:33 ---Får vårkänslor av låten :unsure:. Sköna melodislingor som tyvärr blir lite långrandiga som det är nu. Sång skulle inte vara helt fel.
Är det du själv som lirar bas? Den gillas skarpt ^_^
//Space
--- Slut citat ---
Tackar - jo det är jag som basar oxå...å sång e nog på G :)
--- Citat från: Asti skrivet 25.05.2018, 10:31:46 ---Sköna harmonier/melodier och lagom flummig! :)
Låten får mig på gott humör och inbjuder till sång.
/Asti
--- Slut citat ---
Tackar...som sagt sång ja :D
/Gurano
Gurano:
Nu uppdaterad med sång av Asti och lite mer redigerad.
Tar tacksamt emot tankar :)
/G
Your browser does not support the audio element.
spacetrucker:
Wow, låter bra. Asti blir lite överkörd av resten. Kanske höja på sången eller dra ner på på nåt då Asti sjunger... eller till och med plocka bort nåt då sången är med, framförallt i versen tycker jag. Distar sången en aning?
Annars hur bra som helst :D
//Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida