Forum > Demolåtar
Marsall - MrG - Längtar Hem (Nu med Synt)
Marsall:
HM:Precis skrika ut sin vrede från ett berg eller balkong :D så var det tänkt att verssången skulle va, testade lite olika varianter men fastnade själv för denna gaphalsvariant :D
Har nu även basat upp basen så gott jag kan..Bas är svårt att få till tycker jag :blink: :) 50/11 lyss :wub:
Gurano: Worth waiting to come hem :D Tar tacksamt emot synt om det hittas? Välkommen hem :D
Asti: Jo jag testade även nån variant med närsång men fastnade för denna megafonvariant
Tack för gill av reffe o tyck :)
Henrik: Håller med dig om volymerna på sången Har nu sänkt verssången o höjt reffesången några myrben..
Tack för gillet av gura o fläsk :)
Skitväder ute men vad gör det när KR värmer tack som tusan för finfin feedback!!
/Rolle alias Marsall
Harmonica mike:
Varde bas och det blev bas :)
Nu har du trycket. I min lyssning så är det perfekt,men då inga fler än jag tyckte det så kanske du får bakläxa nu
Så jäkla skön låt det här,det låter radioklart. En låt i tidens anda som verkligen skulle behöva vevas på radion hela dagarna.
Som motvikt gentemot all musikbolagsfabriceradplastmus ik paketerat i ett ungt paket som ser så där lagomt sött ut.,fi faen "jag mår illa" som han den där krullihårige sthlm:aren uttryckte sig i Ugglornas värld eller hur det nu var :D
Grymt bra jobbat här Rolle.
Mike
bjurte:
Läckra gitarrsound och visst hör man ven som är kompositören här! ;)
det 'dissharmoniska' mellanspelet runt 2:30 är skitbra..
Eddi:
Grymt bra vad det nu är för nåt - punk? vet inte men låter otroligt bra i alla fall. :D
Marsall:
Mike:Tack för tryck o återkoppling värmer gott :D o jo visst behövde den bas B)o Jo håller med radioskval the same same hela tiden rulla på hej o hå :D
Bjurte: Tack för digg av gura o stick :D O dissharmoni e ju gottpåse B)
Eddie: Tack för grymt o att det låter gott :D jao nåt punkisch med psykedelishcht inslagisch kanske ? B)
Tack grabbs ånyo för era tankar o förslag :)
Ps Väntar på en synth vilken dag som helst Syntharen är på fiskesafari Men worth waiting :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida