Forum > Demolåtar

Marsall - MrG - Längtar Hem (Nu med Synt)

<< < (3/4) > >>

Marsall:
Nu har Gurano lagt en synth på reffen mm och även gjort mixen B)

Hoppas nån orkar göra en lyss... Det skulle uppskattas i så fall :D

Marsall/ MR G

spacetrucker:
Försöker vänja mig vid "sånt här" (svensk punk)... här (i finland) lyssnade vi (jag) på 70-80-talet mest på (ner det gäller svensk musik) Attack, Gyllene Tider, Eva Dahlgren, Björn Skifs, Snowstorm. T ex Ebba Grön var nåt jag bara "hörde talas om".
Har inget att ivända mot mixen, synten fyller upp ljudbilden fint... möjligen kunde baskaggen ha lite mer tryck.

//Space

Harmonica mike:
Äh vad fanken,det här har jag ju missat..Ni ,måste skrika högre :)
Lyssnar efter synthen då..Lite på höger sidan yep..

Jag kan ju inte säga att det tillför något helt ärligt,en annorlunda aspekt i ljudbilden möjligen..Abselut inge fel på liret det sitter,mera formen jag tänker på då i låten.. Lir å låt för att inte säga text/sång är ju redan helt underbart.

Men jag kan ju vara lite grinig ibland så såga inte mitt tyckande,man kan ju vänja sig också :) Så invänta Asti sågen först  :wub:

Mike

Marsall:
Space: härligt att mixen sitter o jag älskar synthgrejjer som småskruvar i låtar det tycker jag tar musiken ytterligare upp en dimension..o angående punken så är det bara att lyssna mer o lyssna mer o...nöta nöta sen är man frälst :D

Mike:Tack för underbar redan..o angående synten/ar så är det som punken..bara lyssna mer o lyssna mer o lyss...så är man frälst :D

Tack som tusan grabbs för komments det värmer min o G 's hjärtan :wub:

Eddi:
Återfallslyssnat och det slår mig att kanske (vet inte alltså) så skulle det bli bättre med en leadsong som inte är så affekterad av reverb - närmare alltså. kanske värt att testa nåt sådant?

Texten är väldigt bra BTW :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion