Två komments - najsigt

Flytta upp texten G
Marsall:
Kul att du gillar poker dängan. G:s guror å bas är ju råläckra i denn,så jag slängdebara på lite yl å lite blås done.
Jag drog på lite med munspelet men det är några år sedan jag lirade nåt vettigt på det instrumentet så jag är lite rostig,men det tar sig. Nu har jag ju tränat på fyra låtar så på nästa då..

Menar du att vi skall testa lägga till ett coolare/annorlunda parti där vi håller igen på liret till förmån för sången? Eller bara dra ned på kompet på nån sträcka nu?
Asti:
Thanx Peter. Dina fina kommentarer värmer våra blues/rock själar. Extra tack för hjärtat

Harmonierna ja,möjligen om man tänker sig ett brytande stick då isåfall..Typ det Marsall var inne på om jag tolkade honom rätt? Fast det här är ju nån sorts hybrid blues ala rock stuk,och 3-4 ackord funkar ju fint då..
Tror jag skall gå ned i källaren och hämta upp mina övertonsflöjter som jag byggde och blåsa in nåt annorlunda på nån låt framöver,det kan bli riktigt coolt..Min Eva tyckte dom var i vägen så dom fick flytthjälp

Jag tror inte hon förstår storheten i egenhändigt tillverkade instrument

Nåväl,stort tack för lyssning och såg..Nähä,ingen sågning - det glädjer oss då drar vi skutan åt rätt håll mixmässigt.
Lyrics/
Let The River Roll
Flop Turn River - I made a terrible bet I went allin
put my money on an Ace staring in my face
sometimes you win and sometimes you loose
sometimes the flop is gonna bring you the blues
cut an Ace slam the base come on let the river roll
come on let the river roll come on let the river roll
come on let the river haul - I need a turn turn
Chorus/
Show me show me what you got that´s what the dealer said
So let the river roll let the river roll