Ja då är jag här igen,kan alltså inte motstå sången i denna,så jäddra bra.
Sitter med lurarna och försöker att inte haka upp mig på något och då flyter det bara på-- Tror att du sänkt /fixat lite på gitarr synpunkten jag hade tidigare eller så har jag bara vant mig då sången överglänser allt.Det var mest tremolot som låg som en stångjärnshammare mot städet i örat som drog fokus från sången..Det kittlar liite fortfarande 
Din bästa sångprestation någonsin tycker jag.
Låten diggade jag sen förut för sisådär 45-50 år sedan och till nutid. Jag är ju bara en yngling jag
men håller med Eddi och övriga,sånt här tillverkas nog bara uti stugorna numera och ser aldrig dagens ljus. Spotify å tuben är musiktörstandets räddning..Kruxet,hur fn hittar man pärlorna i utbudet..?
Mike
Väldigt roligt (som sagt) att du tycker sången är bra!

Tycker nog själv att jag gjort bättre sångprestationer, t.ex i "For real".
Nej, jag har inte åtgärdat gitarrsynpunkterna du hade! Själv har jag, iofs efter många lyssningar, inga problem med att höra
sången över "tremologitarrerna". Jag gillade låten när den kom -65, men har väl inte lyssnat så mycket på den förrän nyligen.
Det finns många 60-talshits som satt sig i huvet och det är kul att försöka göra dom i lite egen tappning, så det kanske blir fler....

Vore kul att höra din version av t.ex The House of the Rising sun eller nån annan låt från den tiden, som kräver sång med feeling!
Tack för uppföljande feedback Mike!
/Asti