Forum > Demolåtar
Asti - Vinter
Wernborg:
Nej, soundcloud började inte magiskt fungera, det var jag som editerade, men du kanske missade det. :D
Du kan alltså inte klistra in en soundclound-länk med hjälp av playsymbolen som ger audio-taggen. För soundclound använder du precis som tidigare soundcloudtaggen. Ikonen för det är en röd ikon med ett moln på.
Asti:
--- Citat från: Wernborg skrivet 19.03.2018, 21:42:17 ---Nej, soundcloud började inte magiskt fungera, det var jag som editerade, men du kanske missade det. :D
Du kan alltså inte klistra in en soundclound-länk med hjälp av playsymbolen som ger audio-taggen. För soundclound använder du precis som tidigare soundcloudtaggen. Ikonen för det är en röd ikon med ett moln på.
--- Slut citat ---
OK, då är jag med! :P
Tack för hjälpen!
Harmonica mike:
Härligt sväng i den här!
Basen är ju helt underbar! Inte så ofta basister får så fina kommentarer,det är ju sångarna som snor brudarna :lol:
Ähhuum - åter till ordningen.
Finns inget att såga på,dina alster blir numera direkt radioklara.
Bra lirat,och jag gillar också uandet - fyndigt.
Mike
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 19.03.2018, 17:47:41 ---sitter o stampar takten från början till slut stampade lite till när den tog slut också :D Bra lir o finfin sång rakt igenom..Lägg upp texten så rockar man med än mer :)
Edit: Glömde säga att uuu uuu funkar fint ..Men jag hade nog uuuat lite annorlunda det andra uaet lite mer melodi på det uuuandet..nämen nu trasslar jag in mig igen uuha :wacko: :D
--- Slut citat ---
Hoppas inte du störde nån granne under, om du har det! :D
Roligt att du gillar lir och sång. Ska lägga upp texten!
Kan delvis hålla med om variationen på u-andet. Problemet med det är att u-andet görs
unisont med några instrument och det hade kanske inte blivit samma effekt om sången stack iväg....
Tack för din feedback Marsall!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 19.03.2018, 17:52:45 ---Låter bra - bra driv i musik, sång och melodi. Nivåer bra tycker jag. Det är inte för mycket u-u-u.
På något ställe tycker jag inte att stämman synkar riktigt hundra - eg inget viktigt och knappt hörbart.
/G
--- Slut citat ---
Kul att du gillar drivet i låten! OK, nivåerna verkar bra...och inte för mycket u-u-u. :)
Kan säkert finnas osynk mellan sångstämmorna! :rolleyes: Vore intressant att veta var i låten du reagerade på detta.
Tack för din feedback Göran!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida