Forum > Demolåtar

Asti - Vinter

<< < (3/3)

Asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 20.03.2018, 12:43:45 ---Härligt sväng i den här!
Basen är ju helt underbar!  Inte så ofta basister får så fina kommentarer,det är ju sångarna som snor brudarna  :lol:
Ähhuum - åter till ordningen.
Finns inget att såga på,dina alster blir numera direkt radioklara.
Bra lirat,och jag gillar också uandet - fyndigt.
Mike

--- Slut citat ---
Roligt att du nämner basen, la lite extra möda på den!
Nä, det var väl i så fall Paul McCartney som gick hem hos tjejerna, men det berodde nog inte på basliret.  B)
Radioklar är väl tveksamt, men glädjande att du tycker det låter OK.
Du stör dig inte heller på uandet - skönt!  :)
Tack för din feedback Mike!
/Asti

Asti:
Har efter önskemål lagt upp texten i trådhuvudet!

91:an:
Gillar låten och uuandet passar finfint! En fundering är trummorna som spelar lika hetsigt som instrumenten. För mig blir det dom gör samma sak istället för att komplettera varann. Hade kanske räckt med bara fotstamp som stampar takten eller ett vispslag på takt två?

Asti:

--- Citat från: 91:an skrivet 24.03.2018, 20:36:34 ---Gillar låten och uuandet passar finfint! En fundering är trummorna som spelar lika hetsigt som instrumenten. För mig blir det dom gör samma sak istället för att komplettera varann. Hade kanske räckt med bara fotstamp som stampar takten eller ett vispslag på takt två?

--- Slut citat ---
Jag gillar dom här trummorna med vispar och drivet dom skapar. Testade ett antal olika, men
fastnade för dessa! Tycker nog inte instrumenten i övrigt spelar speciellt hetsigt, utan skiljer
sig rätt markant från trummorna. Men jag kanske har lyssnat mig "döv" på det här!?  B)
Tack för din feedback och roligt att du gillar låt och u-u-u-!  :)
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion