Man fattar varför Kontrollrummet är unikt! Med såna här fina iaktagelser som ni ger kan man växa massor på alla områden!
Ni är underbara som kommer med tips som man kan ta eller förkasta. Ofta känner jag själv att det ni föreslår är sånt jag inser då ni påtalat det.
Så då koncentrear jag mig på låten. Lite magi i denna. Visst - moll stuk - men det är jag lite svag för och du har nåt i denna som jag gillar..Sången klart bättre nu än i V1.
Finstämt men stort jag gillar det här. Mäktigt när fetbasen gör entré. Vanliga basen är lite låg tills synthbasen kliver in - så då är jag tillbaka vid det jag började med - smaksaker 
Ska jag fortsätta med smaksaker så mer tryck från baskaggen. En virvel som definierar och viner som en piska genom mörkret skulle jag gärna höra i detta. Trummorna är lite låga kan jag tycka..Tror inte magin går förlorad om du drar upp dom. Men som med allt annat,om en tycker något - jaha du - Om två delar uppfattning,ja då kan det vara en revolution på gång. Så för säkerhetsskull så skriver jag under två ggr

Har bytt trumset och ökat lite... Bra eller bättre?
Mupptrixat med några volymer
Nick Cave möter Bröderna Cartwright det här!
Jag tycker det låter bra. Jäkla skön hammond som kanske borde få en smula mer utrymme? Kan hålla med någon av de förra talarna att sången låter lite ansträngt/teatralisk men det är en smaksak. Bra jobbat! /Fuzz
Cool jämförelse! B4 en tidig version 1.1.1. Såg idag hos en annan att det finns en version 2.x därute också...
Jag är medveten om vad du talar om gällande sången. Jag har inte sjungit om lead:en ännu. Om jag gör det, antar jag att det förbättrar låten. Men väntar ett tag till - har en influensa i kroppen nu.
Gillar Ackordgången, låter gammalt och vintage och sånt går ju vi gamlingar igång på!
Lite bummlig i lågbas(särskilt humm-kören i introt) tycker att trummisen kan stiga fram lite.
Känns som låten ligger nått tonsteg för lågt för dig,men som sagt,bra låt
MaxB goes Johnny Cash !! 
Har försökt skära lite i kören och lead-sången och ändra basens karaktär via EQ, lite. Bättre? Vem vet...
Huvvet på spiken angående tonart!

Visst vore det bekvämt om man kan säga till alla musiker att spela i Am istället för Hm. Alltså går den i Am -> aningen för lågt.
Jag har faktiskt en "Cash-låt" i min repertoar - låten "Hurt" - som han tolkar den.
Sitter med en café con leche på Teneriffa och lyssnar. Fint budskap och lidelsefull sång som går in i hjärtat
De djupaste tonerna känns lite tunga, som du fick anstränga dig att komma ner men du fixar det. Fin låt och snygg ljudbild tycker jag. Bra
/ Marre
Tack för omdöme! Jag det låter riktigt skönt att sitta där och relaxa!

Grymt bra låt och framfört! Skulle också vilja ha fram trummorna lite mer i mixen. De ligger lite långt bak i mixen nu.
Har släppt fram dem lite mer nu och dessutom bytt trumset. Okej eller i alla fall förbättring?