Forum > Färdiga produktioner
Asti - Old man (video)
Håkan Nilsson:
Genialisk låt! Som vanligt. Grymt baslir. B)
Harmonica mike:
Ny låt,kul!
Svänger läckert detta..Gitarrerna,ja kanske en liten sänkning på verserna <<<<testa och kör en version.
Som helhet grymt bra och som låt - kanon!
Det är inte ofta man kan såga nåt i dina alster numera Peter,för det mesta så är det klart som korvspad :)
En liten nagelfil möjligen,på gura volymen då..
Mike
bjurte:
Första tanken, riktigt skön basgång, tycker inte du behöver sänka några guror, men är det något jag saknar så är
det klarhet i ljudet, lite mer brilljans önskar jag, men det kanske bara är mina trötta öron som är dålig på att uppfatta diskant!
Asti:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 24.01.2018, 23:40:43 ---Genialisk låt! Som vanligt. Grymt baslir. B)
--- Slut citat ---
Tack så mycket Håkan! :)
/Asti
MaxB:
--- Citat från: bjurte skrivet 25.01.2018, 12:16:20 ---Första tanken, riktigt skön basgång, tycker inte du behöver sänka några guror, men är det något jag saknar så är
det klarhet i ljudet, lite mer brilljans önskar jag, men det kanske bara är mina trötta öron som är dålig på att uppfatta diskant!
--- Slut citat ---
Det här är närmast mina tankar och idéer. Bjurte!!!! :wub: :lol:
Du skrev att gitarrerna skulle vara lite ösigare och det är de med den här volymen. De ger mig gåshud, för att de gungar så skönt mot varandra, mot basen och trummorna.
Jag tycker det saknar viss briljans, något som gnistrar nånstans i högre frekvenser.
Eller att t.ex. sången (och eller trummorna?) får lite mer volym en bit upp (5 kHz?).
Eller tamburin/egg?
Underbart gung!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida