Forum > Färdiga produktioner

BjurtOMarr - The Point of no return

<< < (12/13) > >>

Eddi:
Spärra Örjans IP nummer please!

Wernborg:

--- Citat från: Eddi skrivet 26.07.2018, 01:19:12 ---Spärra Örjans IP nummer please!

--- Slut citat ---
Som jag svarade dig igår så är IP-adressen spärrad. Detta troll använder sig av olika adresser så snart dyker han nog upp igen.

Örjan?

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 26.07.2018, 16:22:22 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 26.07.2018, 01:19:12 ---Spärra Örjans IP nummer please!

--- Slut citat ---
Som jag svarade dig igår så är IP-adressen spärrad. Detta troll använder sig av olika adresser så snart dyker han nog upp igen.

Örjan?

--- Slut citat ---
Ok missade det svaret tydligen har inte kollat PM

Örjan alias Holgers Tröst alias en jädra massa andra namn kommer från Kalmar och är en alldeles utmärkt musiker o sångare, spelade in flera låtar med Åsa Wetter som lät otroligt bra.

Tyvärr har nån slags sjukdom slagit till så att han inte kan uppföra sig i hans fall handlar det mesta om sex i olika former och att nedvärdera människor som verkar ha ett bra liv. Sorgligt kapitel.

Wernborg:
Ok.

Nåja, det är Internet, så man får ta det goda med det andra  :D

Marruschkka:
 Jag har 3 flyktingar från Syrien som kom hit med båt för flera år sen, och numera med fina jobb som bor hos mig.  :wub: Så mina tankar går osökt till alla de stackare som kämpar och därför bl a så gick den här balladen rakt in i mitt hjärta, men generellt är den här balladen så stark och välgjord. I´m  just lovin´it :wub:

Man kan tolka in mycket in i din fina text.

Tack Bjurte :rolleyes: :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion